اجرای طرح TOD یک فرصت استثنایی برای شهر است
اجرای طرح TOD یک فرصت استثنایی برای شهر است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۱ نشست کنترل پروژه های معاونت های اجرایی منطقه ۱۱ تهران با مدیریت شهردار منطقه برگزار شد .  سید محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ در این نشست اعلام کرد: طبق ارزیابی های مرکز و داخلی وضعیت عملکرد منطقه مطلوب است […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۱ نشست کنترل پروژه های معاونت های اجرایی منطقه ۱۱ تهران با مدیریت شهردار منطقه برگزار شد . 

سید محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ در این نشست اعلام کرد: طبق ارزیابی های مرکز و داخلی وضعیت عملکرد منطقه مطلوب است اما ما به این میزان راضی نیستیم و باید شهرداران نواحی علاوه بر پروژه های جاری به شناسایی پتانسیل ها و ظرفیت های محله شان بپردازند و گزارش کنند که اجرای چه اقدامی منجر به حل مشکل مردم می‌شود . 

وی افزود: با تمام ظرفیت برای اجرا و تبلیغ و جلب نظر مردم در اجرای طرح من شهردارم اقدام کنید تا مطالبه  مردم و نیاز شهر در این طرح بصورت ویژه اعمال شود . 

موسوی در ادامه ضمن بررسی وضعیت پروژه ها و ارائه دستورات لازم جهت تسریع در اقدامات اعلام کرد: نواحی و معاونین پیش بینی پروژه های سال آتی را باید در اسرع وقت ارائه کنند تا موارد برای برنامه ریزی انجام شود . باید ظرفیت هارا شناسایی کنیم و نباید راضی به وضع مطلوب گزارش ها باشیم   .

وی در انتها گفت: موضوع و اجرای طرح TOD در میدان راه آهن و حوالی آن در دست اقدام قرار گرفته و نیاز به پیگیری جدی است . همچنین موضوع احداث مسجد در محدوده ملک سرمد پیگیری ملک خلف  دامپزشکی برای حل مشکلات مردم و پیگیری اعتبارات حوزه املاک و توسعه بوستان رازی و پرداخت معوقات مردم و سازمانی جز مواردی است که نیاز به پیگیری جدی است و باید مدیران و شهرداران نواحی دغدغه مندانه اقدام کنند.

گفتنی است؛ ارائه گزارش مدیر اداره HSE از دیگر برنامه های این نشست بود. 

انتهای پیام/