آمادگی شهرداری منطقه ۱۰ برای پاییز و زمستان
آمادگی شهرداری منطقه ۱۰ برای پاییز و زمستان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ الصنایع» شهردار این منطقه با اشاره به آغاز بارش‌های پاییزی و زمستانی اظهار کرد: مانور با هدف بررسی و آمادگی نیروهای انسانی، تجهیزات و امکانات منطقه برای زمان بارش باران، برف، طوفان و همچنین ارزیابی نقاط […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ الصنایع» شهردار این منطقه با اشاره به آغاز بارش‌های پاییزی و زمستانی اظهار کرد: مانور با هدف بررسی و آمادگی نیروهای انسانی، تجهیزات و امکانات منطقه برای زمان بارش باران، برف، طوفان و همچنین ارزیابی نقاط قوت و ضعف منطقه در مواقع بحرانی برگزار شد.

شهردار منطقه ۱۰ با بیان اینکه این مانور با حضور نیروهای اجرایی منطقه و نواحی سه‌گانه در بوستان نظر برگزار شد، تصریح کرد: در این مانور تجهیزات منطقه نظیر اره موتوری دستی، پمپ کفکش، بیل، چنگک، ماشین آلات سنگین و سبک، تانکر آب، مانع‌های کله قندی، تجهیزات فردی (ماسک، چکمه و دستکش)، بیل بابکت و جرثقیل به منظور پیشگیری و آمادگی مقابله با حوادث احتمالی نظیر  آبگرفتگی، باد و طوفان و سقوط درخت  مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه منطقه دارای  ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر طول کانال  و ۲۷ حوضچه است، گفت: عملیات پاکسازی و لایروبی مسیل‌ها، کانال‌ها و حوضچه‌ها بر اساس برنامه زمانبندی به طور مستمر در حال اجراست.

شهردار منطقه ۱۰ اظهار کرد: سال گذشته مدیریت شهری، حدود ۴۷۰ درخت خشک منطقه را شناسایی و مجوز قطع آنها را اخذ کرد و هم‌اکنون حدود ۱۳۰ درخت خشکیده سطح منطقه قطع و رفع خطر شده است.

اخ‌الصنایع با تأکید بر آمادگی نیروها و ماشین آلات منطقه تصریح کرد: امیدواریم با تلاش همه نیروها بتوانیم خدمات‌رسانی شایسته‌ای  به شهروندان داشته باشیم.

گفتنی است، این مانور با حضور مهدی اخ‌الصنایع شهردار منطقه، علیرضا جعفری مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران، حسین زیدی معاون خدمات شهری منطقه و شهرداران نواحی سه گانه، برگزار شد.

انتهای پیام/