برگزاری پویش شهروند آگاه، محیط زیست پویا
برگزاری پویش شهروند آگاه، محیط زیست پویا

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محسن راجی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی در منطقه، رویدادآپارتمان نشینی بهمن ماه  با محوریت محیط زیست «شهروندآگاه – محیط زیست پویا » با همکاری و مشارکت معاونت حمل ونقل وترافیک  منطقه و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محسن راجی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی در منطقه، رویدادآپارتمان نشینی بهمن ماه  با محوریت محیط زیست «شهروندآگاه – محیط زیست پویا » با همکاری و مشارکت معاونت حمل ونقل وترافیک  منطقه و با حضور دوچرخه سواران محله و ساکنین مجتمع مگاپارس در محله حشمتیه برگزار شد.

وی یادآور شد: در این رویداد دوچرخه سواران جهت تبلیغ وترویج فرهنگ دوچرخه سواری در مسیر های مشخص شده در سطح منطقه رکاب زده و با حضور ساکنین آپارتمان از آموزشهای کارشناس ترافیک بهره مند شدند.

معاون شهردار منطقه ۷ خاطرنشان کرد: در ادامه بین شرکت کنندگان مسابقه برگزار و به برندگان جوایزی اهدا شد. در این رویداد ایستگاه های محیط زیست، آموزش حمل ونقل و ترافیک، مسابقه بی دود و مدیریت مصرف آب خدماتی در جهت ارتقای فرهنگ استفاده از دوچرخه و کاهش آلودگی هوا  به حاضرین ارائه کردند.

انتهای پیام/