آسفالت ریزی یک هزار تنی در معابر شهرداری منطقه ۲ تبریز
آسفالت ریزی یک هزار تنی در معابر شهرداری منطقه ۲ تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: برای آسفالت ریزی شریان های اصلی و فرعی سطح حوزه این منطقه در طول هفته گذشته افزون بر یک هزار تن آسفالت استفاده شده است. به گزارش شهریار، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر افزود: در تداوم آسفالت ریزی شریان های اصلی و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: برای آسفالت ریزی شریان های اصلی و فرعی سطح حوزه این منطقه در طول هفته گذشته افزون بر یک هزار تن آسفالت استفاده شده است.

به گزارش شهریار، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر افزود: در تداوم آسفالت ریزی شریان های اصلی و فرعی سطح حوزه در راستای سهولت تردد شهروندان، معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ در طول هفته گذشته از یک هزار و ۱۸۰ تن آسفالت استفاده کرده است.

شهردار منطقه ۲ افزود: آسفالت ریزی راه دسترسی باغ موزه دفاع مقدس از ضلع غربی پارک و از سوی بلوار استادمعین به اجرا درآمده که از مهمترین شریان های در حال آسفالت ریزی است و قسمت بیشتر تناژ آسفالت هفته گذشته برای این پروژه استفاده شده با این توضیح که این عملیات همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت محوطه مدرسه شاهد یاغچیان و قدسیه آبرسان نیز آسفالت ریزی شده است.

علی‌پور، آسفالت ریزی کوی ۲۶، ۲۷ و ۳۳ کاج ویلاشهر و کوی گلستان را از محلاتی نام برد که در طول هفته گذشته آسفالت ریزی شده است