اجرای طرح «فرآموز» در شهرداری اصفهان
اجرای طرح «فرآموز» در شهرداری اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، علی نداف‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای طرح «فرآموز» در شهرداری اصفهان اظهار کرد: این طرح با هدف بهره‌مندی از دانش و تجربه ارزشمند کارکنان شهرداری و تقویت بانک اطلاعات مدرسان در سه مرحله شامل فراخوان عمومی، آموزش و ارائه عملی برنامه‌ریزی شد. وی افزود: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

علی نداف‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای طرح «فرآموز» در شهرداری اصفهان اظهار کرد: این طرح با هدف بهره‌مندی از دانش و تجربه ارزشمند کارکنان شهرداری و تقویت بانک اطلاعات مدرسان در سه مرحله شامل فراخوان عمومی، آموزش و ارائه عملی برنامه‌ریزی شد.

وی افزود: در فراخوان اولیه که خرداد سال جاری اعلام شد، بیش از ۲۰۰ نفر از کارکنان شهرداری اقدام به تکمیل فرم مربوطه کردند و پس از بررسی انجام شده ۱۲۰ نفر از آن‌ها به مرحله دوم دعوت شدند.

مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان تصریح کرد: این افراد شهریور و مهر سال جاری طی دو کارگاه آموزشی با موضوع الگوها و روش‌های تدریس بزرگسالان، آموزش دیدند و در مجموع ۳۶ نفر به مرحله ارائه عملی راه یافتند.

وی با اشاره به اینکه مرحله عملی توسط دو داور با تخصص آموزش و تعلیم و تربیت خارج از شهرداری و ۲۰ نفر از خبرگان حوزه‌های مختلف شغلی از داخل شهرداری داوری می‌شود، ادامه داد: ۳۶ فرد راه یافته به مرحله نهایی از بیس‌وسوم دی جاری به مدت پنج روز و در بازه زمانی ۳۰ دقیقه‌ای به ارائه آموخته‌های خود در نقش مدرس می‌پردازند.

نداف‌پور موضوعات ارائه‌های عملی را در حوزه‌های شهرسازی، GIS، مدیریت و کنترل پروژه، موضوعات عمومی، آمار و اطلاعات، HSE، مالی، هوشمندسازی، عمران، زیباسازی و فضای سبز عنوان کرد و گفت: هر موضوع تخصصی توسط داوران ویژه همان حوزه‌ها داوری می‌شود.