اصلاح و بهسازی سیستم روشنایی پایانه مسافربری شهرداری تبریز
اصلاح و بهسازی سیستم روشنایی پایانه مسافربری شهرداری تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز اقدام به بهسازی و اصلاح سیستم روشنایی شامل ترمیم کابل و اتصالات، تعمیر و تعویض حباب‌ها ولامپ‌های پایه چراغ‌ها و تعویض ترانس‌ها کرد. به گزارش شهریار، احمد زارعی مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری تبریز  از ترمیم کابل و اتصالات، تعمیر و تعویض حباب ها […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز اقدام به بهسازی و اصلاح سیستم روشنایی شامل ترمیم کابل و اتصالات، تعمیر و تعویض حباب‌ها ولامپ‌های پایه چراغ‌ها و تعویض ترانس‌ها کرد.

به گزارش شهریار، احمد زارعی مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری تبریز  از ترمیم کابل و اتصالات، تعمیر و تعویض حباب ها ولامپ‌های پایه چراغ‌ها و تعویض ترانس‌ها خبر داد و گفت: سیستم روشنایی پایانه‌های مسافری به منظور تامین روشنایی محوطه و تسهیل در رفت و آمد مراجعه کنندگان و ایجاد امنیت و ایمنی بیشتر، اصلاح و بازسازی شد و کلیه سیستم‌های روشنایی معیوب تعویض شدند تا مسافران و شهروندان در دید شبانه دچار مشکل نشوند.

زارعی در خصوص فعالیت‌های انجام شده توسط واحد تاسیسات سازمان گفت: واحد تاسیسات سازمان با سرویس دهی به موقع موجبات رفاه، آسایش و امنیت مسافران و دارندگان ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در پایانه مسافربری شهرداری تبریز بوده‌اند.