پروژه‌های کلان شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۲
پروژه‌های کلان شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار تبریز از پیش بینی ۲۰۰ میلیارد تومان برای حوزه زیباسازی در سال آینده خبر داد و گفت: در حال تدوین پیوست این موضوع هستیم تا در هر منطقه از شهر شاهد زیباسازی معابر و میادین باشیم. به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار صبح امروز در یکصد و شانزدهمین جلسه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار تبریز از پیش بینی ۲۰۰ میلیارد تومان برای حوزه زیباسازی در سال آینده خبر داد و گفت: در حال تدوین پیوست این موضوع هستیم تا در هر منطقه از شهر شاهد زیباسازی معابر و میادین باشیم.

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار صبح امروز در یکصد و شانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: به دلیل وجود پروژه‌های نیمه تمام متعدد و ضرورت تکمیل آنها در سال جاری، حوزه زیباسازی مورد غفلت واقع شد که این موضوع از نقاط ضعف شهرداری بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در حوزه هوشمندسازی، فیبر نوری را در دست اجرا داریم که در صورت موافقت شورا از اواسط اسفند شروع می‌کنیم و زیرساخت‌های موجود همچون دوربین و اپلیکیشن در اوایل سال آینده رونمایی می‌شود.

هوشیار افزود: در حوزه ناحیه محوری، ایمن سازی و نگهداری پارک‌ها و نمازخانه، آسفالت و نگهداری پل‌های عابر پیاده و… در مجموعه افزایش قابل توجهی دارد.

شهردار تبریز با اشاره به پیش بینی برخی پروژه‌های کلان و مولدسازی شده توسط شهرداری تصریح کرد: احداث شهرک جوانان، بزرگراه ولایت، پارک بزرگ تبریز، توانمندسازی و خدمات محله‌ای محلات آسیب پذیر تبریز که ۱۹ محله هستند، احداث مسیر دو کمال و مجتمع رفاهی و ورزشی شهروند در شرق تبریز از جمله این پروژه ها خواهد بود.

وی افزود: کمربند شمال‌غرب به ارس که امسال شروع می‌شود، تملک صاحب الامر، مسیرگشایی ۲۴ متری کرکج به ولایت، پروژه میارمیار، تقاطع غیرهمسطح معلم، تقاطع غیرهمسطح قراملک و تکمیل اتصال آزادراه پیامبر اکرم(ص) به خاوران از دیگر این پروژه ها خواهد بود.

هوشیار یادآور شد: همچنین طی شش ماهه نخست سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۹ سالن ورزشی و فرهنگی در محلات آسیب پذیر تبریز احداث می شود.