نقش مهم معتمدین محلات در شناسایی و احصای مشکلات منطقه۱۲
نقش مهم معتمدین محلات در شناسایی و احصای مشکلات منطقه۱۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۱۲، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد آقا میری ضمن تسلیت ایام فاطمیه، با بیان اینکه یک راهبرد بسیار مهم و اساسی در بهبود خدمت رسانی و رفع مشکلات شهری تعامل و همکاری مدیران شهری با معتمدین و نخبگان محلات است، گفت: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۱۲، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد آقا میری ضمن تسلیت ایام فاطمیه، با بیان اینکه یک راهبرد بسیار مهم و اساسی در بهبود خدمت رسانی و رفع مشکلات شهری تعامل و همکاری مدیران شهری با معتمدین و نخبگان محلات است، گفت: بدین منظور برگزاری نشست ها به طور مستمر درحال انجام است و تلاش داریم تا در این جلسات با معتمدین محلات ضمن شناسایی ظرفیت ها و مشکلات هر محله گام اساسی برای بهبود شرایط و محیط زندگی شهروندان برداریم.

نائب رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: هدف اصلی ما در این جلسات این است که با مطالبات مردمی در بخش‌های مختلف آشنا و با تعیین استراتژی صحیح و برنامه ریزی مدون برای اعتلای سرانه محلات تلاش کنیم.

وحید رضا انارکی شهردار منطقه ۱۲ نیز در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات معتمدین محلات به اقدامات عمرانی منطقه در خصوص بحث آسفالت معابر، ساماندهی محور خیابان مولوی، تکمیل ورزشگاه محله امام زاده یحیی، پله برقی خیابان پانزده خرداد و …اشاره کرد و افزود: پروژه های اجرایی در محلات این منطقه،  تلفیقی از درخواست های شهروندان در طرح ” من شهردارم”، نیازهای محله و بازدیدهای حضوری مستمر از سطح نواحی می باشد.شهردار منطقه ۱۲ همچنین تلاش مدیریت شهری را جلب مشارکت های مردمی به عنوان سرمایه های اجتماعی شهر دانست و افزود: از معتمدان محلات درخواست می کنم تا با اطلاع رسانی درست و جلب مشارکت بالای شهروندان در طرح من شهردارم ۲، به ارتقای اثرگذاری طرح ها و پروژه های شهری در منطقه کمک کنند.

در پایان این نشست گزارشی از درخواست های معتمدین محلات و اقدامات مدیریت شهری با هدف رفع مشکلات مطرح شده از سوی معتمدین محلی ارائه شد که بخشی از فعالیت در حوزه هایی شامل عمرانی، خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک اجرایی شده بود.

برگزاری یکصد و سی و نهمین جلسه نهضت‌های مردمی مسجدمحور در مسجد فائق منطقه ۱۲

یکصدو سی و نهمین جلسه نهضت های مردمی مسجد محور با حضور حجت الاسلام و المسلمین آقامیری نائب رئیس کمیته عمران شورای شهر، وحید رضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲، زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران در مسجد فائق منطقه برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمحمد آقامیری گفت: آنچه در این برنامه ها اهمیت دارد این است که شاهد هستیم که این ملاقات ها دارای نگاه اثربخش است و منجر به حل مشکلات و معضلات شهروندان می شود و شایسته است این اقدام توسط همه مسئولان در مساجد انجام شود.

نایب رئیس کمیته عمران شورا ی شهر تهران با اشاره به موضوع آلودگی هوا در تهران،حل آن را منوط به تصحیح زیر ساخت های حمل ونقل دانست و افزود: در حال حاضر تعداد اتوبوس‌های فعال در تهران حدود ۲ هزار دستگاه هست که با توجه به اختصاص ۴۰ درصد بودجه شهرداری تهران در سال جاری به این موضوع، حدود ۳۰۰۰ دستگاه اتوبوس جدیدنیز وارد سیستم حمل ونقل تهران خواهد شد.

حجت الاسلام آقامیری همچنین در ادامه این دیدار به  سفر شهردار تهران به چین و انعقاد دو قرارداد مهم در خصوص خرید اتوبوس، موتورسیکلت.، ون وتاکسی برقی اشاره کرد و افزود: در قرارداد جدیدی که در مورد خرید واگن مترو داشتیم معادل هزار وهشتاد واگن به مجموعه حمل ونقل شهری اضافه شد.

وحیدرضا انارکی محمدی نیز با تأکید بر تداوم دیدارهای مسجد محور گفت: این شهروندان هستند که صاحبان اصلی شهرهستند و رسیدگی به دغدغه های ایشان از اولویت های شهرداری ها به شمار می رود.

شهردار منطقه ۱۲ با اشاره به اجرای طرح فاخر من شهردارم گفت: در طرح من شهردارم ۲ منطقه ۱۲ ،۱۵۹ پروژه شهری تعریف کرده که مطالبات شهروندان ومدیران شهری را در برمی‌گیرد که شرکت شهروندان در این پروژه اثر بخشی اقدامات شهرداری را پر رنگ تر می کند.

انتهای پیام/