ابلاغ طرح بازآفرینی بافت ارزشمند روستایی کن
ابلاغ طرح بازآفرینی بافت ارزشمند روستایی کن

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، فرهاد کرمی معاون شهرسازی شهرداری و معماری این منطقه اظهار کرد: با تصویب و در تداوم آن ابلاغ طرح موضعی بافت فرسوده محله کن، برگزاری جلسات کمیته نوسازی کن طبق مفاد مندرج در بند ۳ ضوابط و مقررات […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، فرهاد کرمی معاون شهرسازی شهرداری و معماری این منطقه اظهار کرد: با تصویب و در تداوم آن ابلاغ طرح موضعی بافت فرسوده محله کن، برگزاری جلسات کمیته نوسازی کن طبق مفاد مندرج در بند ۳ ضوابط و مقررات طرح مذکور، با حضور تمامی اعضا در دستور کار معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۵ قرار گرفت.

کرمی ادامه داد: اولین جلسه کمیته مذکور در تاریخ چهارم مهرماه در سازمان نوسازی شهر تهران برگزار شد. در این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر درباره حدود وظایف و اختیارات اعضای کمیته، سازوکار اجرایی کمیته نوسازی کن تدقیق شد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۵ تاکید کرد: در حال حاضر، جلسات کمیته نوسازی به صورت مستمر و هفتگی در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۵ برگزار می‌شود. تاکنون چهار جلسه کمیته نوسازی کن برگزار شده که سعی شده است جوانب مختلف تحقق پذیری حداکثری طرح موضعی مصوب، مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در جلسات برگزار شده وظایف محول شده به شهرداری طبق مفاد مندرج در ضوابط و مقررات طرح با حضور معاونین شهرداری منطقه مورد بررسی قرار گرفت اذعان داشت: مقرر شد جهت تسریع در فرایند تجمیع و نوسازی بافت فرسوده کن، موضوع تجمیع املاک دارای سند مالکیت با املاک قولنامه‌ای، در پنجمین جلسه کمیته نوسازی کن با دعوت از مدیران و مسئولان حوزه ثبتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

کرمی در پایان گفت: در چهارمین جلسه کمیته نوسازی کن که مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۹ در دفتر معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه برگزار شد، هشت درخواست تجمیع و نوسازی متقاضیان مورد بررسی اعضای کمیته قرار گرفت و نسبت به نحوه اقدام آنها تصمیم‌گیری شد.

 انتهای پیام/