تامین روشنایی باند انحرافی پل خلعت پوشان شهرک خاوران
تامین روشنایی باند انحرافی پل خلعت پوشان شهرک خاوران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: در راستای توجه به تامین روشنایی معابر و شریان های اصلی شهرک خاوران، روشنایی باند انحرافی جنوبی پل خلعت پوشان تامین شد. به گزارش شهریار، هادی بدری حامد با اعلام اینکه توجه به تامین روشنایی معابر و شریان های شهری شهرک خاوران جزو توجهات […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: در راستای توجه به تامین روشنایی معابر و شریان های اصلی شهرک خاوران، روشنایی باند انحرافی جنوبی پل خلعت پوشان تامین شد.

به گزارش شهریار، هادی بدری حامد با اعلام اینکه توجه به تامین روشنایی معابر و شریان های شهری شهرک خاوران جزو توجهات مدیریت شهری این شهرک است افزود: امنیت جانی شهروندان و امنیت مسیر های مواصلاتی شهرک خاوران دردستور کار قرار دارد.

وی گفت: رصد شبانه ی روشنایی مسیرهای اصلی و فرعی ارتباطی شهرک خاوران نیز، جزو اولویت های کاری است که تا ثمربخشی کامل روشنایی معابر اصلی و فرعی و پارک های سطح منطقه، پارک ها و محلات، این تلاش ها تداوم خواهد داشت.

بدری حامد همچنین اظهار کرد: همزمان با ایام حزن و اندوه شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، خاوران غرق در ماتم است و بیرق های سیاه و بنرهای مناسب این ایام در معابر این شهرک نصب شده است.

شهردار منطقه افزود: چراغ های تزئینی خاموش و الوان نصب شده در عمودهای معابر نیز جمع آوری شده تا به این ترتیب محیط شهری خاوران مهیای عزاداری و سوگواری بانوی بانوان جهان باشد.