طراحی، بهسازی و نوسازی محیطی محلات هدف در دستور کار مدیریت شهری باشد
طراحی، بهسازی و نوسازی محیطی محلات هدف در دستور کار مدیریت شهری باشد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای شهر کرج، حسین مهاجری، در جلسه بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری با اشاره به پروژه‌های مطالعات فنی و طراحی معماری و سازه الگوی محرک توسعه مسکونی حیدرآباد و طراحی، بهسازی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای شهر کرج، حسین مهاجری، در جلسه بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری با اشاره به پروژه‌های مطالعات فنی و طراحی معماری و سازه الگوی محرک توسعه مسکونی حیدرآباد و طراحی، بهسازی و نوسازی محیطی محلات هدف، اظهارداشت: موضوع مطالعات و طراحی جنبه شهرسازی دارند و در صورت لزوم می‌توان، آن‌ها را ذیل بودجه شهرسازی تعریف کرد.

وی با اشاره به پروژه تخریب و مقاوم‌سازی املاک تملک شده اسلام آباد و احداث زمین‌های ورزشی چند منظوره در مناطق کم برخوردار عنوان کرد: چند ماه پیش، زمین ورزشی اسلام آباد کرج افتتاح شد اما اهالی این منطقه نسبت به اینکه این زمین در اختیار پیمانکار قرار گرفته و کودکان و نوجوانان نمی‌توانند از آن استفاده کنند، اعتراض دارند. ما برای مردم مناطق محروم، زمین ورزشی احداث کردیم اما استفاده و بهره‌برداری از آن برای افراد دیگر است!

مهاجری در مورد کمک به اداره کل نوسازی مدارس در خصوص آسفالت مدارس نیز بیان کرد: سال گذشته تفاهم نامه‌ای با این اداره کل منعقد شد و بر اساس آن، نوسازی ۱۹ میلیارد تومان و شهرداری حدود ۱۰ میلیارد تومان آورده داشت که به همین میزان نیز برداشت کرد و متضرر نشد. علاوه بر این، در ردیف کمک به مدارس در بودجه سال ۱۴۰۱، برای هر منطقه یک میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۱