پاسخگویی معاون شهردار تبریز به سئوالات شهروندان در بستر سامد
پاسخگویی معاون شهردار تبریز به سئوالات شهروندان در بستر سامد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تبریز با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخگوی سئوالات برخی از شهروندان در حوزه مدیریت شهری بود. به گزارش شهریار، مهدی یوسفی صبح امروز با حضور در محل استانداری آذربایجان شرقی، از طریق سامانه تلفنی و الکترونیکی ارتباط مردم و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تبریز با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخگوی سئوالات برخی از شهروندان در حوزه مدیریت شهری بود.

به گزارش شهریار، مهدی یوسفی صبح امروز با حضور در محل استانداری آذربایجان شرقی، از طریق سامانه تلفنی و الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد ۱۱۱) به سئوالات شهروندان در حوزه مدیریت شهری پاسخ داد.

معاون شهردار تبریز در این ارتباط تلفنی، به ۲۲ تماس شهروندان که اغلب در زمینه خدمات شهری بود، پاسخ داده و راهنمایی های لازم را ارائه کرد.

این ارتباط تلفنی با شهروندان در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی و تاکید مقام عالی استان مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هموطنان و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی برقرار شد.