پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه ساماندهی مزار شهدای ستارخان
پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه ساماندهی مزار شهدای ستارخان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱۰ تبریز با بیان اینکه یکی از ابعاد مهم عملکردی گلزار شهدا اهمیت و تأثیر تاریخی آن است گفت: ۳۰ درصد قبور مزار شهدای ستارخان ساماندهی شده است. به گزارش شهریار، موسی زارعی در بازدید از مزار شهدای ستارخان که به همراه احد صادقی و روح الله […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱۰ تبریز با بیان اینکه یکی از ابعاد مهم عملکردی گلزار شهدا اهمیت و تأثیر تاریخی آن است گفت: ۳۰ درصد قبور مزار شهدای ستارخان ساماندهی شده است.

به گزارش شهریار، موسی زارعی در بازدید از مزار شهدای ستارخان که به همراه احد صادقی و روح الله رشیدی دو عضو شورای اسلامی شهر تبریز انجام یافت با تاکید بر اینکه ساماندهی مزار مطهر شهدا در راستای ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: ساماندهی مزار شهدا از اقدامات، فرهنگی مهم و تأثیرگذار در جامعه بوده و در این راستا ساماندهی مزار شهدای ستارخان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۰ قرار گرفته است.

وی افزود: در این راستا مطابق طرح مورد تایید کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز و بنیاد شهید و امور ایثارگران، توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۱۰ این پروژه طبق زمانبندی در حال اجرا شدن است.

زارعی با بیان اینکه مزار شهدا، سنگ مزارها، عکس‌ها و نوشته‌های روی مزار مهم‌ترین اثر مستند و ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی در کشور است گفت: تمام سعی بر این است که این آثار مهم و تاریخی دلاورمردان عرصه ایثار و گذشت در جامعه احیا شود.

شهردار منطقه ۱۰ تصریح کرد: در حال حاضر ۳۰ درصد قبور مزار مطهر شهدای ستارخان ساماندهی شده است و تلاش می شود این اقدامات با سرعت بیشتری انجام و تقدیم امت شهید پرور آذربایجان شود.