آماده‌باش نیروهای اجرایی منطقه ۲۰ در پی بارندگی‌های اخیر
آماده‌باش نیروهای اجرایی منطقه ۲۰ در پی بارندگی‌های اخیر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛سعید منوری گفت: با توجه به آغاز بارش‌ها، نواحی ۶گانه منطقه ۲۰ در آمادگی کامل به سر می‌برند و با توجه به اجرای مستمر تمهیداتی همچون لایروبی و کنترل مستمر انهار روباز و روبسته، مسیل‌ها و زیر پل‌ها، تخلیه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛سعید منوری گفت: با توجه به آغاز بارش‌ها، نواحی ۶گانه منطقه ۲۰ در آمادگی کامل به سر می‌برند و با توجه به اجرای مستمر تمهیداتی همچون لایروبی و کنترل مستمر انهار روباز و روبسته، مسیل‌ها و زیر پل‌ها، تخلیه حوضچه‌های زباله‌گیر، آبگرفتگی جدی مشاهده نشده است.

وی افزود: در زمان بارندگی با توجه به اعلام سازمان هواشناسی و بی‌سیم منطقه، همه عوامل در حوزه خدمات شهری و گروه‌های ۱۳۷ به حالت آماده‌باش درآمده و در نقاطی که احتمال آب‌گرفتگی در آنها وجود دارد به صورت شیفتی با تجهیزات انفرادی و کامل حضور پیدا کردند تا در صورت بروز مشکل نسبت به رفع آن اقدام کنند.

منوری با اشاره به استقرار مستمر ۲۰۰ نیروی انسانی و ۴۰ خودرو در سطح منطقه، افزود: با تلاش این نیروها تاکنون هیچ موقعیت بحرانی در اثر این بارش‌ها گزارش نشده و آماده‌باش نیروها تا پایان بارندگی‌ها ادامه خواهد داشت.

این گزارش حاکی است به منظور بررسی عملکرد ماشین آلات خدمات شهری، با حضور ناظر سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، معاون خدمات شهری و محیط زیست، روسای ادارات خدمات شهری و شهرداران نواحی منطقه۲٠ از ماشین آلات رفت و روب، نظافت و مدیریت پسماند بازدید به عمل آمد. همچنین به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت علی (ع) از کارگران امور رفت و روب تقدیر شد.

انتهای پیام/