پروژه‌های ورزشی شهرداری منطقه ۱ به مرحله بهره برداری رسیده است
پروژه‌های ورزشی شهرداری منطقه ۱ به مرحله بهره برداری رسیده است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز از نزدیک شدن زمان بهره برداری پروژه های ورزشی شهرداری منطقه ۱ خبر داد. به گزارش شهریار،  پرویز هادی پیش از ظهر امروز در جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر گفت: یکی از برنامه‌های روز جمعه شهردار تبریز بازدید از پروژه‌های […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز از نزدیک شدن زمان بهره برداری پروژه های ورزشی شهرداری منطقه ۱ خبر داد.

به گزارش شهریار،  پرویز هادی پیش از ظهر امروز در جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر گفت: یکی از برنامه‌های روز جمعه شهردار تبریز بازدید از پروژه‌های ورزشی شهر بود که مطابق وعده داده شده برخی از آنها در مرحله بهره‌برداری قرار دارد.

هادی ضمن قدردانی از تلاش‌های شهرداری منطقه ۱ در احداث ۲۵ سالن ورزشی  اظهار کرد: احداث ساختمان باشگاه شهرداری تبریز در سال جاری اقدامی ارزشمند از سوی شهرداری منطقه یک تبریز است.

وی افزود: احداث ۲۵ سالن ورزشی در سطح شهر به خصوص در مناطق محروم توسط شهرداری منطقه ۱ جای قدردانی دارد.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به پروژه‌های آماده بهره‌برداری در سطح شهر خاطرنشان کرد: برخی از پروژه‌های ورزشی شهر مطابق وعده داده شده آماده بهره‌برداری هستند که طی روزهای آتی تقدیم شهروندان می شود.

هادی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: حمایت از تیم های ورزشی یکی از موضوعات مهمی است که نیاز به تخصیص ردیفی خاص برای این موضوع است.

وی اضافه کرد: با اختصاص ردیف ویژه برای این موضوع حمایت های خوبی از تیم های انفرادی و تیمی می‌توانیم داشته باشیم.

ظرفیت بالای شهرداری منطقه ۱ تبریز در تحقق بودجه

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز از ظرفیت بسیار بالای شهرداری منطقه ۱ در تحقق بودجه ای خبر داد.

علی نوای باغبان اعلام کرد: شهرداری منطقه ۱ ظرفیت بسیار بالایی در راستای تحقق بودجه ای داشته و می تواند کمک خوبی به مرکز داشته باشد.

باغبان در رابطه با برنامه و بودجه سال آینده شهرداری منطقه ۱ اظهار کرد: عملکرد این منطقه طبق گزارشات ارائه شده روشن و شفاف بوده و جای سوالی در این راستا نیست.

 وی افزود: شهرداری منطقه ۱ ظرفیت بسیار بالایی در راستای تحقق بودجه ای داشته و می تواند کمک خوبی به مرکز داشته باشد.

توجه به مساجد اقدام ارزشمندی از سوی شهرداری منطقه ۱ است

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز بیان کرد توجه به مساجد اقدام ارزشمندی از سوی شهرداری منطقه ۱ است.

غلامرضا احمدی اظهار کرد: یکی از پروژه های مهم شهری پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب است که شهرداری منطقه ۱ اقدامات انجام گرفته در این خصوص را به شورای اسلامی شهر گزارش دهد.

وی افزود: اقدامات انجام یافته در خصوص بزرگترین پروژه بازآفرینی شهر باید تشریح شود تا اطلاعات کاملی در دست داشته باشیم.

 احمدی با اشاره به فعالیت شهرداری منطقه ۱ در حوزه مساجد خاطرنشان کرد: توجه شهرداری منطقه ۱ به مساجد یکی از کارهای ارزشمندی بوده که لازم می دانیم از این بابت تشکر و قدردانی کنیم.