اختصاص بیش از ۱۳۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری گچساران
اختصاص بیش از ۱۳۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری گچساران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا قشقایی روز _سه‌شنبه بیست و پنجم مهرماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال‌جاری بیش از ۳۲ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمران شهری گچساران هزینه شده‌است. وی افزود: ۱۳ طرح عمرانی در زمینه ساخت کانال، پل، محوطه‌سازی و جدول‌گذاری از محل اعتبارات استانی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا قشقایی روز _سه‌شنبه بیست و پنجم مهرماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال‌جاری بیش از ۳۲ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمران شهری گچساران هزینه شده‌است.

وی افزود: ۱۳ طرح عمرانی در زمینه ساخت کانال، پل، محوطه‌سازی و جدول‌گذاری از محل اعتبارات استانی هزینه شد.

شهردار گچساران خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از پنج مورد طرح عمران شهری با اعتباری بیش از ۱۶ میلیارد و ۱۷۳ میلیون تومان تکمیل شده و ساخت کانال حد فاصل پل ۱۸۰ دستگاه تا مدرسه فراشبندی به‌طول ۳۵۰ متر هم‌اکنون با اعتباری بیش از پنج میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است.

قشقایی اضافه کرد: ساخت یک دهنه پل بر روی کانال و جداول دفع آب‌های سطحی پانصد دستگاه با اعتباری بیش از دو میلیارد تومان با ۹۰ درصد پیشرفت در دست اجرا بوده و فاز دوم ساخت کانال پاسداران به‌طول ۲۷۰ متر و با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی و پل بلوار اندیشه با پیشرفت ۸۰ درصد هم‌اکنون در دست اجراست.

شهردار گچساران گفت: کانال کالورت ضلع شمالی فرودگاه گچساران به‌طول ۷۰۰ متر و اعتباری بیش از چهار میلیارد و نیم میلیارد، ساخت پل باغ فردوس با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی و دو میلیارد تومان اعتبار و ساخت کانال باغ فردوس با ۴۵ درصد و اعتبار بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هم‌اکنون در دست اجرا است.

وی اضافه کرد: فاز دوم تکمیل کانال باغ فردوس با اعتباری بیش از هفتصد میلیون تومان، ساخت کانال حد فاصل مدرسه فراشبندی تا پل محلاتی با اعتبار هفت میلیارد تومان، محوطه‌سازی صحن ورودی گلزار شهدا با اعتبار ۸۶ میلیون تومان، فاز نخست ساخت کانال پاسداران با اعتبار دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تکمیل و به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

قشقایی با بیان اینکه در سال گذشته ۷۱۳ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر این شهر در نظر گرفته شده بود، گفت: برای آسفالت معابر این شهر بیش از یکهزار و ۳۱۴ تن قیر در سال جاری اختصاص یافت که نسبت به سال گذشته ۴۲ درصد افزایش داشته‌است.