برگزاری تورهای گردشگری روایت محور انقلاب اسلامی در منطقه ۱۲
برگزاری تورهای گردشگری روایت محور انقلاب اسلامی در منطقه ۱۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲؛ شهردار این منطقه با اشاره به نقش پررنگ محلات و شهروندان قلب تهران در شکل گیری انقلاب اسلامی گفت: طرح راهیان نور انقلاب اسلامی« بهار آزادی» در قالب اجرای تورهای نیم روزه از سوی محلات به سمت مراکز گردشگری انقلابی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲؛ شهردار این منطقه با اشاره به نقش پررنگ محلات و شهروندان قلب تهران در شکل گیری انقلاب اسلامی گفت: طرح راهیان نور انقلاب اسلامی« بهار آزادی» در قالب اجرای تورهای نیم روزه از سوی محلات به سمت مراکز گردشگری انقلابی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه برای شهروندان اجرا می شود.

وحید رضا انارکی محمدی تاکید کرد: موزه عبرت، موزه صلح، مدرسه رفاه و خیابان هفده شهریور از اماکن گردشگری در منطقه هستند که منعکس کننده شکل گیری روند انقلاب اسلامی می باشند و از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن ماه آماده خدمات رسانی به شهروندان علاقمند به تاریخ هستند.

وی افزود: علاقمندان می توانند با حضور در سرای محلات به صورت حضوری یا تماس با شماره ۹۶۰۲۸۷۷۳ برای استفاده از این تورها هماهنگی لازم را به عمل آورند.

تمامی ظرفیت‌های حوزه گردشگری برای تبدیل پایتخت به عنوان مقصد گردشگری و تحقق شعار تهران؛ کلانشهر الگوی جهان اسلام استفاده می شود.

انتهای پیام/