لزوم تعیین به‌موقع نرخ‌ بهای وسایل حمل و نقل عمومی
لزوم تعیین به‌موقع نرخ‌ بهای وسایل حمل و نقل عمومی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، سید جعفر تشکری هاشمی در دویست و بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نرخ بهای وسایل حمل و نقل عمومی باید تا پایان سال تصویب شود، اظهار کرد: باید با تصویب نرخ ها از دریافت نرخ های خودسرانه خودداری کنیم. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، سید جعفر تشکری هاشمی در دویست و بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نرخ بهای وسایل حمل و نقل عمومی باید تا پایان سال تصویب شود، اظهار کرد: باید با تصویب نرخ ها از دریافت نرخ های خودسرانه خودداری کنیم. تا این لحظه نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی دریافت نشده است. اینکه نرخ به دست رئیس شورا رسیده جای خوشحالی است اما درست نیست که ارائه لوایح به آخرین دقایق موکول شود و از شهرداری می خواهیم به موقع اقدام کند تا از حقوق مردم صیانت شود.

وی افزود: امروز قرار است بودجه شرکت ها و سازمان ها تصویب شود و این درحالیست که محل درآمد برخی شرکت ها از همین کرایه هاست. برای مثال مترو و اتوبوسرانی از محل کرایه ها درآمد دارند. با این وجود رسیدگی به بودجه واجد ایراد خواهد بود.

تشکری هاشمی با بیان اینکه اگر نرخ ها تصویب نشود لایحه بودجه برخی شرکت ها روی زمین می ماند، گفت: از شهرداری می خواهیم در این موارد سریعتر اقدام کند تا در روزهای پایانی سال بتوانیم به وظایف خود عمل کنیم.

انتهای پیام/