شهردار تهران به نمایندگی از جمهوری اسلامی در اجلاس «یک کمربند، یک جاده» شرکت کرد
شهردار تهران به نمایندگی از جمهوری اسلامی در اجلاس «یک کمربند، یک جاده» شرکت کرد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، سید احمد علوی رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از رسانه ملی برای اطلاع رسانی در خصوص موضوع غزه، اظهار کرد: صدا و سیما نشان داد که مردم و جناح های […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، سید احمد علوی رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از رسانه ملی برای اطلاع رسانی در خصوص موضوع غزه، اظهار کرد: صدا و سیما نشان داد که مردم و جناح های مختلف در این زمینه یکپارچه هستند و احزاب ما در رابطه با فلسطین هیچ مناقشه ای ندارند و اگر کسی تردید می کنند نه چپ و نه راست است.

وی با بیان اینکه تمام احزاب در این خصوص یکپارچه هستند، یادآور شد: این نشان می دهد که آرمان های امام خمینی (ره) در کشور جاری و ساری است.

علوی با اشاره به سفر شهردار تهران به چین، تصریح کرد: این اقدام از اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان بودجه مازاد به حوزه حمل و نقل شروع شد؛ از تیم آقای قالیباف که سال ۹۵ موضوع را آغاز کرد تشکر می کنیم و متأسفیم که چهار سال بدون پیگیری باقی ماند.

وی با بیان اینکه اگر دوستان ما در دوره پنجم موضوع را پیگیری می کردند امروز محصول آن را می دیدیم، گفت: چه فرقی می کند محصول این موضوع در این دوره باشد یا دوره بعدی؛ نباید به این موضوع توجه داشت که در چه دوره ای محصول خواهد داد. عده ای گفتند این چه قراردادی است که یک سال و نیم دیگر محصول می دهد.

رئیس کمیته گردشگری شورا با بیان اینکه ایران در سه دوره از اجلاس «یک کمربند، یک جاده» حضور نداشت، تصریح کرد: در این دوره شهردار تهران به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در ۱۰ سالگی خواهرخواندگی تهران و پکن از سوی چین به اجلاس دعوت شد که تأثیر خوبی در عرصه دیپلماتیک دارد.

انتهای پیام/