کاشت پیاز لاله در فضاهای سبز منطقه ۲۰
کاشت پیاز لاله در فضاهای سبز منطقه ۲۰

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲٠؛ ابراهیم کوه نژاد گفت: به منظور ایجاد چشم انداز زیبا در فصل بهار، کاشت ۱٠ هزار پیاز لاله در موقعیت های اصلی منطقه انجام شد. کوه نژاد افزود: پیازها در اوایل بهار به گل می نشینند و در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲٠؛ ابراهیم کوه نژاد گفت: به منظور ایجاد چشم انداز زیبا در فصل بهار، کاشت ۱٠ هزار پیاز لاله در موقعیت های اصلی منطقه انجام شد.

کوه نژاد افزود: پیازها در اوایل بهار به گل می نشینند و در آستانه عید نوروز با نشاهای گل های بنفشه مزین می شوند. پیازهای لاله در موقعیت های میدان هادی ساعی، میدان شهدای بسیج مستضعفین، ساختمان مرکزی شهرداری منطقه، میدان نماز و شهید غیبی کاشته شد.

وی اظهار داشت: به منظور مدیریت هزینه، از سوی کارشناسان تخصصی مرکز تحقیقات آموزش و مشاوره فضای سبز این منطقه پیازها در اواخر بهار سال آینده جمع آوری خواهد شد و پس از نگهداری و انجام تیمارهای لازم، پیازچه های جدید برای کاشت در پاییز سال بعد مورد استفاده قرار می گیرد.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه عنوان کرد: با توجه به زمان کاشت پیازهای لاله، دوره های متنوع آموزشی و همچنین نحوه کاشت و مراقبت از گل های پیازی (گل لاله) به صورت حضوری و همچنین فضای مجازی مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز شهرداری منطقه ۲۰ برگزار می شود.

انتهای پیام/