ضرورت جلوگیری از بهره‎برداری سازه‌های غیرمجاز در گرگان
ضرورت جلوگیری از بهره‎برداری سازه‌های غیرمجاز در گرگان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر گرگان حجت مقسم اظهار کرد: بعضی از ساختمان‌ها همچون پاساژ مرسل که پروانه اولیه آن‌ها سال‌های قبل اخذ شده، بدون اخذ پایان کار مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. وی با انتقاد از اتحادیه‌های امور صنفی، ادامه داد: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر گرگان حجت مقسم اظهار کرد: بعضی از ساختمان‌ها همچون پاساژ مرسل که پروانه اولیه آن‌ها سال‌های قبل اخذ شده، بدون اخذ پایان کار مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی با انتقاد از اتحادیه‌های امور صنفی، ادامه داد: اتحادیه‌ها بدون استعلام از شهرداری برای کسب و کارهای مختلف در این پاساژ جواز کسب صادر کرده‌اند، حتی تعهد مالک ساختمان مبنی بر تأمین پارکینگ نیز عملی نشده است.

رئیس کمیسیون حقوقی، نظارت، بازرسی و پاسخگویی به شکایات شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: به‌رغم اخطارهای معاونت خدمات شهری و هشدار سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نسبت به خطرات احتمالی، این پاساژ کماکان بدون اخذ پایان کار و رفع مشکلات فنی و شهرسازی فعال است.

مقسم با اشاره به احتمال وقوع حوادث ناگوار در ساختمان‌های تجاری مشابه متروپل، نگرانی شورای شهر را در این مورد اعلام کرد و از مدیران شهرداری خواست تا تصمیمات پیشگیرانه در این خصوص گرفته شود.