تکمیل پروژه های در دست اقدام اولویت مدیریت شهری
تکمیل پروژه های در دست اقدام اولویت مدیریت شهری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار ، سی و سومین جلسه کمیته فنی و نظارت بر عملکرد این منطقه برگزار شد. در  این جلسه که با حضور”علی اصغر کمالی زاده” شهردار منطقه، معاونین و مدیران شهری برگزار شد، فرآیند  انجام پروژه ها، برنامه ریزی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار ، سی و سومین جلسه کمیته فنی و نظارت بر عملکرد این منطقه برگزار شد. در  این جلسه که با حضور”علی اصغر کمالی زاده” شهردار منطقه، معاونین و مدیران شهری برگزار شد، فرآیند  انجام پروژه ها، برنامه ریزی مستمر، بررسی صورتجلسات گذشته و … تحلیل و بررسی و دستورات لازم صادر شد.

در این نشست کمالی زاده پس از شنیدن گزارش کار مدیران درخصوص مباحث تکمیل پروژه های عمرانی این منطقه دستورات لازم و موکد خود را صادر کرد و گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و توسعه شهری و محله‌ای در اولویت برنامه‌های شهرداری منطقه 4 است.

وی با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌های  ترافیکی این منطقه افزود: پروژه های در دست اقدام از جمله احداث پیاده راه سلامت بوستان بانوان و مسقف سازی پایانه رسالت همت بالا می طلبد تا به نتیجه مطلوب برسد.

کمالی زاده درخصوص پروژه های خدمات شهری به سازه آبچر و تصفیه خانه بوستان پلیس اشاره کرد و گفت: رضایت مردم اولین و آخرین هدف ماست و ما با تمام تلاش در این راه به پیش می رویم.

شهردار منطقه چهار درخصوص پروژه های عمرانی همچون احداث و تکمیل خانه کشتی شمیران نو، زورخانه مبارک آباد و مجموعه شهدخت صحبت کرد و رسیدگی فوری، با کیفیت و دقیق را لازمه انجام امور دانست.

مدیریت شهری منطقه چهار در پایان با تاکید بر پیشرفت فیزیکی و مالی پروژه ها گفت: خداوند را شاکریم که طبق زمان بندی و برنامه ریزی های دقیق و کارشناسی شده تمامی امور در حال انجام و پیگیری است و با یاری خداوند همگی در زمان مقرر به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/