امکان‌سنجی احداث سالن ورزشی در بوستان شهید حججی
امکان‌سنجی احداث سالن ورزشی در بوستان شهید حججی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه به همراه معاونان این منطقه و شهردار ناحیه ۴ به بازدید از بوستان شهید حججی با هدف امکان‌سنجی احداث سالن ورزشی در آن پرداخت. موسوی دراین‌باره بیان کرد: با توجه به کم‌بودن سرانه ورزشی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه به همراه معاونان این منطقه و شهردار ناحیه ۴ به بازدید از بوستان شهید حججی با هدف امکان‌سنجی احداث سالن ورزشی در آن پرداخت.

موسوی دراین‌باره بیان کرد: با توجه به کم‌بودن سرانه ورزشی در محدوده بوستان شهید حججی، دغدغه شورای اسلامی شهر تهران و مدیریت شهری در منطقه ۱۱، افزایش این سرانه ورزشی است و به همین دلیل تلاش می‌شود در این بوستان و در فضایی که بدون استفاده و بدون پوشش گیاهی باشد، چنین سالنی برای استفاده شهروندان احداث شود.

وی با اشاره به اینکه سه محل برای احداث این بنا در بوستان شناسایی شده، افزود: این سه محل، شامل محل زمین چمن‌مصنوعی در حال احداث در بوستان، فضایی جنب مسجد و فضایی پشت حصار داخل بوستان است که با بررسی معاونت‌های فنی و عمران، برنامه‌ریزی و حمل‌ونقل و ترافیک قرار است در یکی از این سه محل برای احداث این سالن ورزشی تصمیم‌گیری شود.

گفتنی است بوستان شهید حججی در ناحیه ۴ و در محدوده‌ای هم‌مرز با مناطق ۱۶ و ۱۷ واقع شده و مطابق نظر کارشناسان، سرانه ورزشی در این محدوده نیاز به افزایش دارد. محل‌های شناسایی‌شده برای احداث بوستان همگی آسفالت یا خاکی به شمار می‌روند و احداث این سالن ورزشی به فضای سبز داخل بوستان آسیبی نخواهد زد.

انتهای پیام/