دیدار مدیران منطقه ۶ تبریز با خانواده معظم شهیدان والامقام خلیل‌نژاد و شنب‌غازانی
دیدار مدیران منطقه ۶ تبریز با خانواده معظم شهیدان والامقام خلیل‌نژاد و شنب‌غازانی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیران منطقه ۶ تبریز در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده‌های معظم شهیدان والامقام مقصود خلیل‌نژاد و مجید شنب‌غازانی دیدار و گفتگو کردند. به گزارش شهریار، مدیر فرهنگی و اجتماعی  به همراه شهردار ناحیه یک منطقه ۶ تبریز و جمعی از مدیران در راستای اهداف کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیران منطقه ۶ تبریز در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده‌های معظم شهیدان والامقام مقصود خلیل‌نژاد و مجید شنب‌غازانی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شهریار، مدیر فرهنگی و اجتماعی  به همراه شهردار ناحیه یک منطقه ۶ تبریز و جمعی از مدیران در راستای اهداف کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی با دو خانواده شهید مقصود خلیل‌نژاد و شهید مجید شنب‌غازانی به صورت جداگانه دیدار و گفت‌وگو کردند.

احسان آذریان در این دیدارها، شهادت را توفیقی الهی برای بندگان خاص و برگزیدگان مکتب اسلام معرفی کرد و اظهار کرد: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره خون پاک شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است. همه آرامش، هویت و ماندگاری ملت ما از پایمردی شهیدان و درس حماسه این بزرگوران است.


شهردار ناحیه یک منطقه ۶ تبریز با بیان اینکه پیشرفت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهیدان است، افزود: جریان خون پاک شهدا در رگ‌های این ملت بزرگ، نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار داده و نظام سلطه جهانی را به وحشت انداخته است.


در پایان این دیدارها، مدیر فرهنگی اجتماعی و شهردار ناحیه یک منطقه ۶ تبریز با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده شهیدان والامقام مقصود خلیل‌نژاد و مجید شنب‌غازانی قدردانی کردند.