برپایی پردیس فرهنگی منطقه ۱۷ در مسیر راهپیمایی حمایت از کودکان غزه
برپایی پردیس فرهنگی منطقه ۱۷ در مسیر راهپیمایی حمایت از کودکان غزه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، محمد جعفری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با اشاره به راهپیمایی مردم تهران در حمایت از کودکان غزه، گفت: همزمان با راهپیمایی باشکوه مردم تهران در حمایت از کودکان غزه، پردیس فرهنگی شهرداری منطقه ۱۷ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، محمد جعفری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با اشاره به راهپیمایی مردم تهران در حمایت از کودکان غزه، گفت: همزمان با راهپیمایی باشکوه مردم تهران در حمایت از کودکان غزه، پردیس فرهنگی شهرداری منطقه ۱۷ نیز در مسیر این راهپیمایی برپا شد.

وی افزود: در این‌ پردیس فرهنگی با ایجاد غرفه های فرهنگی، نقاشی کوکان با موضوع فلسطین، اهداء کتاب، شال و پرچم‌ فلسطین به مردم عزیز و همیشه در صحنه تهران خدمت رسانی شد.

جعفری تصریح کرد: مردمی که از این پردیس فرهنگی بازدید می کردند، با امضاء طوماری، خشم و انزجار خود را از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در کشتار کودکان و زنان مظلوم فلسطین به گوش جهانیان رساندند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۷، خاطرنشان کرد: توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از این پردیس فرهنگی بازدید کرد و در جریان اقدامات و خدمات انجام گرفته قرار گرفت.

انتهای پیام/