ابلاغ حکم شهردار بجنورد؛ شاید تا آخر مهرماه!
ابلاغ حکم شهردار بجنورد؛ شاید تا آخر مهرماه!

عضو شورای شهر بجنورد از ابلاغ احتمالی حکم شهردار بجنورد در اواخر مهرماه خبر داد.       به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر سید محسن موسوی در مصاحبه با فارس در بجنورد اظهار کرد: با توجه به اینکه حکم شهردار بجنورد را وزیر کشور باید امضاء کند، شهردار انتخاب‌شده مرکز استان در وزارت کشور مصاحبه‌ای […]

عضو شورای شهر بجنورد از ابلاغ احتمالی حکم شهردار بجنورد در اواخر مهرماه خبر داد.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر سید محسن موسوی در مصاحبه با فارس در بجنورد اظهار کرد: با توجه به اینکه حکم شهردار بجنورد را وزیر کشور باید امضاء کند، شهردار انتخاب‌شده مرکز استان در وزارت کشور مصاحبه‌ای داشتند که احتمالاً در آخر مهرماه حکم وی ابلاغ شود.

عضو شورای شهر بجنورد گفت: امیدی که از شهردار بجنورد داریم  این است که فضای دو قطبی شهری را به فضای آرام و همدلی تبدیل کند و با امید، نشاط و روحیه جوانی، باهمت وارد شوند تا تأثیری بر شخصیت شهرداری داشته باشند.

وی افزود: بر اساس قوانین، انتخاب شهردارهای مراکز استان‌ها و کلان‌شهرها بر عهده‌ی وزارت کشور است که وزارت کشور مجموعاً از تمام نهادهای نظارتی و امنیتی اخذ استعلام می‌کند که خوشبختانه شهردار بجنورد سابقه‌ی کار خوبی را در شهرداری اسفراین نیز داشته‌اند.

گفتنی است هادی زارعی ۳۱ شهریورماه امسال و پس از استعفای براتیان از شهرداری بجنورد، با رأی تمام ۹ نفر اعضای شورای شهر بجنورد به‌عنوان شهردار جدید بجنورد انتخاب شد و اکنون جهت آغاز به‌کار خود منتظر حکم شهرداری خود از سوی وزیر کشور است.