جمع‌بندی پروژه‌های نیمه‌تمام شهری، رویکرد اصلی شورای ششم اردبیل
جمع‌بندی پروژه‌های نیمه‌تمام شهری، رویکرد اصلی شورای ششم اردبیل

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، میر محمد سیدهاشمی امروز _پنج‌شنبه، بیست‌و سوم شهریورماه_ در دیدار مشترک اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اردبیل با سیدحسن عاملی امام‌جمعه اردبیل ضمن تشریح عملکرد شورا و شهرداری در طی دوسال اخیر اظهار کرد: از رهنمون‌ها، ارشاد و حمایت‌های معنوی امام جمعه اردبیل در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، میر محمد سیدهاشمی امروز _پنج‌شنبه، بیست‌و سوم شهریورماه_ در دیدار مشترک اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اردبیل با سیدحسن عاملی امام‌جمعه اردبیل ضمن تشریح عملکرد شورا و شهرداری در طی دوسال اخیر اظهار کرد: از رهنمون‌ها، ارشاد و حمایت‌های معنوی امام جمعه اردبیل در رفع مشکلات شهری تقدیر و قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه در دیدار سال گذشته اعضای شورا با نماینده ولی فقیه در استان بر تعیین تکلیف پروژه نیمه‌تمام تیراژه تاکید شده بود، افزود: امروز با تلاش شهردار و پیگیری‌اعضای شورای شهر این پروژه تعیین تکلیف و به شهرداری تحویل داده شده است.

رئیس شورای شهر اردبیل با اشاره به اجرای پروژه‌های کلان عمرانی در سطح شهر اردبیل، گفت: پل بسیج به عنوان بزرگترین پروژه شهری، در طول هشت کیلومتر، در حال احداث است و با سرعت عملیات عمرانی پروژه مذکور درحال اجرا است.

وی ادامه داد: در حوزه عمران شهری پل قدس به اتمام رسید و زیباسازی آن آغاز شد، همواره توسعه زیرساخت‌های عمرانی در دستور کار شورا و شهرداری قرار دارد.

سیدهاشمی اضافه کرد: احداث پارک‌های بعثت، زرناس، خانواده، میراشرف، پیاده‌روی در شهرک کارشناسان و… نیز از جمله پروژه‌های توسعه فضای سبز است که منجر به افزایش سرانه فضای سبز در اردبیل خواهد شد.

وی از افزایش دو برابری عملیات آسفالت‌ ریزی نسبت به سنوات گذشته خبر داد و گفت: بودجه شهرداری نیز در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال‌های قبل افزایش چشمگیری داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به آغاز اجرای طرح پارک حاشیه هوشمند برای کنترل هوشمند ترافیک شهری افزود: خط‌کشی و نصب تابلوهای طرح مذکور آغاز و الکترونیکی کردن امورات شهرداری با رونمایی ازسامانه اردبیل من در هفته مقدس از دیگر برنامه‌های مجموعه مدیریت شهری در حوزه هوشمندسازی است.