اعضای شورای شهر ارومیه با سعه صدر در آزمون الهی سربلند شدند
اعضای شورای شهر ارومیه با سعه صدر در آزمون الهی سربلند شدند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت مولی‌الموحدین حضرت علی (ع) و روز پدر، امروز _چهارشنبه، چهارم بهمن_ نایب رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه دیدار و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت مولی‌الموحدین حضرت علی (ع) و روز پدر، امروز _چهارشنبه، چهارم بهمن_ نایب رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی در این دیدار ضمن تبریک متقابل ولادت امام علی (ع) و روز پدر اظهار کرد: اعضای شورا با سعه صدر از این سختی‌ها عبور کرده و در یک آزمون الهی سربلند شدند.

وی افزود: با اعلام آرای نهایی دادگاه و تبرئه همه اعضای ادوار شورای اسلامی شهر ارومیه مردم احساس کردند که در انتخاب خود اشتباه نکرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در این دیدار بر لزوم همگرایی، انجام کار گروهی، کاستن فشار بار از دوش مردم و بر انجام کارهایی به نفع شهر و شهروندان توسط مدیریت شهری تاکید کرد.

قریشی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر باید انجام کار فرهنگی را جدی بگیرند، تصریح کرد: کار فرهنگی باید اثر بخش بوده و رفتار افراد را جهت دهد، چرا که کار فرهنگی بدون برنامه و تعریف نشده ثمری در پی نخواهد داشت.

به گزارش ایمنا، در سال ۱۳۹۹ پرونده‌ای در راستای رسیدگی به تخلفات مالی و اقتصادی و سرمایه‌گذاری موجود در مدیریت شهری گشوده شد که موجب دادگاهی شدن همه اعضا ادوار سوم، چهارم و پنجم و پنج نفر از دور ششم و همچنین تعلیق آن‌ها از حضور در شورای شهر شد.

با برگزاری دادگاه، شروع تحقیقات گسترده و استفاده از نظرات کارشناسان امر در نهایت دادگاه تجدیدنظر در دی ماه ۱۴۰۲ رأی به تبرئه تمام ۲۳ عضو شورای ادوار ارومیه داده و هفته پیش نیز ۵ عضو تعلیق شده دور ششم پس از ۲۰ ماه دوری از ساختمان شورا با حکم قضائی صندلی‌های خود را از اعضا جانشین پس گرفتند.