توجه بیشتری به ورزش محلات شهر اهواز شود
توجه بیشتری به ورزش محلات شهر اهواز شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سید محمد جواد رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اهواز سیاست‌گذاری نحوه‌ی فعالیت‌های فرهنگی در مساجد و شهروندی و اینکه چگونگی کمک به مساجد و هیئت‌هایی که کار فرهنگی انجام می‌دهند، مورد بررسی قرار گرفت. وی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سید محمد جواد رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اهواز سیاست‌گذاری نحوه‌ی فعالیت‌های فرهنگی در مساجد و شهروندی و اینکه چگونگی کمک به مساجد و هیئت‌هایی که کار فرهنگی انجام می‌دهند، مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: ارتباط با مساجد و هیئت‌ها یک تعامل دوطرفه است به این صورت که هم آن‌ها بتوانند از کمک‌های شهرداری بهره‌مند شوند و هم اینکه نظرات مدیریت شهری در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی اعمال شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و جوانان شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: تشکیلات ورزش محلات اهمیت زیادی دارد؛ بنابراین معاونت فرهنگی و ورزشی شهرداری باید به آن توجه ویژه‌ای کند، چراکه حدود ۴۰۰ تیم ورزشی در محلات اهواز وجود دارد و عمدتاً در زمین‌های خالی فعالیت و ورزش می‌کنند.

رضوی با تاکید بر حضور معاونت فرهنگی در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و جوانان، اضافه کرد: وجود ورزش محلات و زمین‌های ورزشی محلی نیز سبب می‌شود جوانان اوقات فراغت خود را با یک تفریح سالم پر کنند و هم اینکه آن‌ها برای ورزش‌های حرفه‌ای و قهرمانی آماده می‌شوند در این خصوص شهرداری می‌تواند در حوزه‌های مختلف حمایت لازم را انجام دهند.