اولویت نخست اصفهان مسائل زیست‌محیطی و حمل‌ونقلی است/ ما برای شنیدن و رفع مشکلات آمده‌ایم
اولویت نخست اصفهان مسائل زیست‌محیطی و حمل‌ونقلی است/ ما برای شنیدن و رفع مشکلات آمده‌ایم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده شامگاه سه‌شنبه چهارم مهرماه در دیدار با اهالی منطقه سه در مسجد نورباران در قالب برنامه «مردم سلام» اظهار کرد: در این سلسله جلسات قرار بر این است که ما بیشتر شنونده باشیم و مشکلات شهر را از زبان شهروندان بشنویم، البته منظور […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده شامگاه سه‌شنبه چهارم مهرماه در دیدار با اهالی منطقه سه در مسجد نورباران در قالب برنامه «مردم سلام» اظهار کرد: در این سلسله جلسات قرار بر این است که ما بیشتر شنونده باشیم و مشکلات شهر را از زبان شهروندان بشنویم، البته منظور این نیست که فقط شنونده باشیم، بلکه درصدد هستیم نسبت به رفع مشکلات اقدام کنیم و سه ماه آینده به صورت مجدد به این مسجد بازگردیم و اقدامات انجام شده را تشریح کنیم.

وی با بیان اینکه شهر امانتی است که نسل به نسل به ما رسیده است، افزود: شهرداری همچون خانه‌داری و مغازه‌داری، باید اداره و نگهداشت شود، در واقع شهر بافتی است که تک تک شهروندان سلول‌های این بافت هستند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: سلول سلول شهر در اداره شهر مؤثر است، در این راستا بارها گفته‌ام اصفهان یک شهردار ندارد، بلکه دو میلیون شهردار دارد و همه مسئول آن هستند.

شهر اصفهان با همه فراز و فرودها و به‌رغم تمام بی‌مهری‌ها، همچنان جزو شهرهای زیبا و سرآمد ایران و دنیا است.

وی خاطرنشان کرد: به جرئت می‌توان گفت و ادعا کرد که شهر اصفهان با همه فراز و فرودها و به‌رغم تمام بی‌مهری‌ها، همچنان جزو شهرهای زیبا و سرآمد ایران و دنیا است؛ گرچه باید آب در زاینده‌رود آن جاری باشد، اما با وجود خشکسالی و همه مشقت‌ها فضای سبز شهر را با کمک مردم نگه داشته‌ایم.

قاسم‌زاده اظهار کرد: در سال جاری بودجه ۲۴ هزار میلیارد تومانی برای اداره شهر پیش‌بینی شده که ۷۰ درصد آن اعتبار عمرانی و ۳۰ درصد بودجه جاری است.

وی ادامه داد: از سهم بودجه عمرانی، ۶۴ درصد متعلق به مسائل زیست‌محیطی و حمل‌ونقل و ترافیک است، زیرا به این جمع‌بندی رسیده‌ایم که اولویت نخست شهر مسائل زیست‌محیطی و حمل‌ونقلی است.

شهردار اصفهان تاکید کرد: تمام مشکلات و درخواست‌هایی که امشب اهالی منطقه سه شهرداری بیان می‌کنند، ثبت و ضبط و به همه موارد پرداخته می‌شود.