پیگیری تامین مترو و اتوبوس برای شهروندان منطقه ۲۱
پیگیری تامین مترو و اتوبوس برای شهروندان منطقه ۲۱

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ محمدرضا پوریافر شهردار منطقه ۲۱ گزارشی درباره مشکلاتی همچون کمبود وسایل نقلیه از جمله اتوبوس، مترو، BRT  و… در سطح منطقه و مشکلات ترافیکی، همجواری صنعت و سکونت، همجواری با فرودگاه که باعث محدودیت‌هایی جهت ساخت و ساز […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ محمدرضا پوریافر شهردار منطقه ۲۱ گزارشی درباره مشکلاتی همچون کمبود وسایل نقلیه از جمله اتوبوس، مترو، BRT  و… در سطح منطقه و مشکلات ترافیکی، همجواری صنعت و سکونت، همجواری با فرودگاه که باعث محدودیت‌هایی جهت ساخت و ساز در محله گلها در منطقه شده است ارائه داد.

“سید جعفر تشکر هاشمی” عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در این نشست ادامه بیان کرد: معتمدین سرمایه بزرگ محلات منطقه هستند و باید از تفکر و اندیشه این افراد استفاده کنیم. وی بازنگری روی خطوط پیشنهادی حمل ونقل را یادآوری کرد و بیان داشت: که منطقه ۲۱ در خصوص حمل ونقل نیاز به توجه خاصی دارد و باید پاسخ این نیاز شهروندان را به طور جدی مورد پیگیری قرار دهیم.

وی با قدردانی از شهردار و معاونین منطقه ۲۱ در پیگیری و اجرای به موقع طرح های عمرانی و ترافیکی این منطقه تاکید کرد:  رفع نیازهای حمل و نقلی در تهران نیاز به پیگیری های جدی و کار شبانه روزی دارد.

در پایان این نشست معتمدین محلات ۱۳ گانه انتقادات و پیشنهادات خود را بیان کردند و ضمن تشکر از عملکرد شهردار و معاونین منطقه، خواستار رسیدگی به مسائل و مشکلات منطقه شدند.

شایان ذکر است؛ “سید جعفر تشکری هاشمی” با حضور در منطقه ۲۱ به همراه “محمدرضا پوریافر” شهردار و مدیران شهرداری این منطقه با محوریت بررسی مسائل و مهمترین اقدامات اجرایی در حوزه ترافیک و عمرانی صورت گرفته از منطقه ۲۱ بازدید بعمل آوردند.

انتهای پیام/