تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی با توجه به محدودیت فصل کاری
تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی با توجه به محدودیت فصل کاری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز بر هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی  با توجه به محدودیت فصل کاری تاکید کرد. به گزارش شهریار، سامان احمدزاده در جلسه شورای معاونان که با حضور مدیران معاونت عمرانی و معاونین عمرانی مناطق دهگانه برگزار شد ضمن قدردانی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز بر هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی  با توجه به محدودیت فصل کاری تاکید کرد.

به گزارش شهریار، سامان احمدزاده در جلسه شورای معاونان که با حضور مدیران معاونت عمرانی و معاونین عمرانی مناطق دهگانه برگزار شد ضمن قدردانی از تلاش‌های معاونان عمرانی مناطق دهگانه شهرداری تبریز در اجرای پروژه های عمرانی، خواستار رفع موانع اجرایی پروژه‌های عمرانی و تسریع در اجرای آنها شد.       

وی در ادامه با تاکید بر تسریع اجرای پروژه های آسفالت ریزی گفت: با توجه به شرایط جوی باید هرچه سریعتر پروژه های آسفالت ریزی و خدمات محله ای اجرا شود.

احمدزاده افزود: اجرای گسترده پروژه های آسفالت ریزی با هدف اصلاح چهره شهر، روان سازی تردد وسایط نقلیه، تأمین آرامش و آسایش شهروندان انجام  می گیرد و تا بهسازی تمامی معابر ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه خطاب به معاونان عمرانی گفت: ما باید تلاش و فعالیت خود را زیادکرده تا بتوانیم روند ساخت و ساز پروژه ها و کیفیت راهها را با آسفالت ریزی ها و بهسازی های مناسب  بالا ببریم و این مهم زمانی تحقق پیدا می کند که  برنامه ریزی دقیق و تصمیم گیری های کارآمد و تلاش معاونان در زمینه های مختلف عمرانی با همت مضاعف صورت گیرد.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود توجه معاونان عمرانی مناطق را به پروژه های هدایت آبهای سطحی به ویژه کانال ها و آبروها فراخواند و افزود: با توجه به کاهش خطرپذیری شهر در مقابل سیلاب یکی از پروژه‌های مهم در شهرداری اجرای پروژه های هدایت آبهای سطحی در جهت کنترل روان آب‌ها و ارتقای سطح کیفی و ایمنی معابر شهر و ارتقای سطح بهداشت محیط زندگی شهروندان است.

احمدزاده تصریح کرد: افزایش کیفیت زندگی شهروندان یکی از شاخص‌های رضایت از عملکرد شهرداری‌ها است که ساماندهی هدایت آب‌های سطحی، سهولت در عبور و مرور، ارتقای سطح ایمنی معابر، تسریع در اجرای پروژه های کلان، تعیین تکلیف پروژه هایی که تا کنون به دلیل عدم تملک و یا رفع معارض اجرایی نشده و تسریع در اجرای پروژه های ترافیکی از برنامه‌های مهم سال جاری در این راستا است.

جلسات شورای معاونان عمرانی به منظور بررسی عملکرد مناطق و هماهنگی پروژه‌های عمرانی با حضور معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز، مدیران حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز و معاونین عمرانی مناطق دهگانه و سازمان های شهرداری به صورت مستمر و به ترتیب در یکی از مناطق شهرداری تشکیل می شود که این هفته نیز در شهرداری منطقه ۵ تبریز تشکیل یافت.