«خبرگزاری ایمنا» خط مقدم رسانه‌ای اصفهان در نوروز ۱۴۰۳ است
«خبرگزاری ایمنا» خط مقدم رسانه‌ای اصفهان در نوروز ۱۴۰۳ است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _ یک‌شنبه بیست‌ونهم بهمن_ در جلسه هماهنگی مدیران مناطق پانزده‌گانه و کمیته‌های ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: سال گذشته فضایی را در مجموعه باغ فدک برای ارائه خدمات و برنامه‌های شهرداری ویژه مهمانان نوروزی ایجاد کردیم که تجربه خوبی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _ یک‌شنبه بیست‌ونهم بهمن_ در جلسه هماهنگی مدیران مناطق پانزده‌گانه و کمیته‌های ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: سال گذشته فضایی را در مجموعه باغ فدک برای ارائه خدمات و برنامه‌های شهرداری ویژه مهمانان نوروزی ایجاد کردیم که تجربه خوبی بود و برای نوروز ۱۴۰۳ نیز گام بزرگ‌تری در این راستا بر می‌داریم؛ در این راستا قرارگاه اطلاع‌رسانی در باغ فدک مستقر خواهد شد تا خبرنگار، عکاس و فیلمبردار در آن حضور پیدا کنند.

وی افزود: «بهار قرآن در بهار طبیعت» به‌عنوان شعار ستاد خدمات سفر این کلان‌شهر انتخاب شد و با همین عنوان یک برنامه تلویزیونی خواهیم داشت که در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز پخش می‌شود، همچنین این برنامه به ارائه خدمات ستاد خدمات سفر در سطح شهر می‌پردازد.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: از تمام حاضران در تمام حوزه‌ها به‌ویژه در حوزه فرهنگی و کمیته فرهنگی تقاضا داریم برنامه‌های خود را در ایام ماه رمضان و نوروز به این حوزه اطلاع دهند تا هماهنگی‌هایی با صداوسیما انجام شود.

معرک‌نژاد با بیان اینکه موضوع رادیو اینترنتی از جمله اقداماتی بود که سال گذشته اجرایی شد، گفت: رادیو اینترنتی به این شکل بود که در نرم‌افزار «اصفهان من» به‌صورت کامل برنامه «صدای شهر» بدون هیچ قطعی از صبح تا عصر در دو شیفت خدماتی را به شهروندان ارائه می‌کرد، همچنین صدای شهر برای نوروز سال آینده نیز همچون سال گذشته آمادگی خود را اعلام کرده است تا در دو شیفت در قالب رادیوی اینترنتی فعالیت کند.

وی ادامه داد: برنامه افتتاح و آغاز فعالیت ستاد نوروزی در حاشیه پل خواجو روز پنج‌شنبه بیست‌وچهارم اسفند سال جاری اجرا می‌شود.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: موضوع نشست خبری و اطلاع‌رسانی همچون سال گذشته باید برگزار شود تا تمام موارد تنها از سخنرانی ستاد به اطلاع شهروندان برسد.

معرک‌نژاد گفت: خبرگزاری ایمنا به‌عنوان خط مقدم رسانه‌ای اصفهان در ایام نوروز فعالیت می‌کند و پشتیبانی خبری و رسانه‌ای تمام رویدادها و اقدامات تنها از سمت خبرگزاری ایمنا انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه موضوع فضاسازی با محوریت نرم‌افزار «اصفهان من» انجام می‌شود، افزود: در محدوده شهر، نرم‌افزار اصفهان من باید محوریت باشد.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: بنرهایی برای مناطق با موضوعات مختلف از جمله حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و روشن کردن آتش طراحی شده است که در اختیار شهرداری مناطق پانزده‌گانه برای چاپ و نصب قرار می‌گیرد.

معرک‌نژاد با بیان اینکه دو مدل اطلاع‌رسانی داریم که یک مدل مربوط به اطلاع‌رسانی در ورودی شهرها و دیگری سامانه ۱۳۷ است، گفت: نقش روابط عمومی‌ها برای حضور در این فضاها بسیار مهم است، همچنین فراخوان جذب تعدادی نیرو برای راهنمایی مسافران انجام شده است.

وی با بیان اینکه سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ به‌عنوان تنها راه ارتباط تلفنی برای شهروندان و مسافران است، ادامه داد: ۱۳۷ به‌صورت شبانه روزی فعالیت می‌کند و پاسخگوی مسافران و شهروندان است.