رونمایی از دستگاه‌های جدید بی سیم خودرویی آتش نشانی تبریز
رونمایی از دستگاه‌های جدید بی سیم خودرویی آتش نشانی تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مراسم ویژه هفته بسیج و آئین رونمایی از ۲۸ دستگاه بی سیم جدید خودرویی خریداری شده توسط سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری تبریز برگزار شد. به گزارش شهریار، مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز تبریز در مراسم ویژه هفته بسیج که با حضور فرمانده سپاه عاشورا، رئیس سازمان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مراسم ویژه هفته بسیج و آئین رونمایی از ۲۸ دستگاه بی سیم جدید خودرویی خریداری شده توسط سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری تبریز برگزار شد.

به گزارش شهریار، مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز تبریز در مراسم ویژه هفته بسیج که با حضور فرمانده سپاه عاشورا، رئیس سازمان بسیج شهرداری برگزار شد، از رونمایی از ۲۸ دستگاه بی سیم جدید خودرویی خریداری شده توسط این سازمان خبر داد.

سعید صالح نیا اظهار کرد: فرمایش و تاکید حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، حفظ روحیه بسیجی است و آتش نشانان این سازمان با ترکیبی از عشق و روحیه بسیجی و آتش نشانی، آماده خدمت به شهروندان هستند.

سردار عباسقلی‌زاده فرمانده سپاه عاشورا نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه و اهمیت بسیج گفت: بسیج پشتوانه محکم و ارزشمندی برای حفظ امنیت کشور است و حفظ روحیه بسیجی گام مهمی برای دستیابی به این امر مهم است.

وی در ادامه سخنانش افزود: آتش نشانان بسیجی نیز پشتوانه دیگری در حفظ ایمنی شهری هستند و امید است این اقتدار همیشه پابرجا باشد.

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه این مراسم، با رونمایی از ۲۸ دستگاه بی سیم خودرویی جدید، عملکرد ارزشمند پایگاه مقاومت شهدای آتش نشانی را ستود و این امر مهم را نشانگر توجه ویژه مدیر سازمان آتش نشانی به آرمان های بسیج و انقلاب دانست.

ملاحسینی، رئیس سازمان بسیج شهرداری تبریز نیز در سخنرانی خود به آمادگی بسیجیان این سازمان و از همراهی همیشگی آنان قدردانی کرد و گفت: آتش نشانان این سازمان از جمله بسیجیان همیشه جان بر کف هستند که این آرمان ایثارگری خود را به صحنه های عملیاتی سوق داده و با جان و دل برای نجات جان و مال مردم تلاش می کنند.

همچنین در این مراسم از سوی سعید صالح نیا مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز، نشان آتش افتخاری به فرمانده سپاه عاشورا اهداء شد.

در این مراسم از آتش نشانان نمونه بسیجی نیز تقدیر شد.

برای دیدن گزارش تصویری این مراسم کلیک کنید.