از مشارکت در برگزاری کنگره بزرگ ۲۴ هزار شهید تا آماده‌سازی برای ایام فجر و شعبان در منطقه ۱۴
از مشارکت در برگزاری کنگره بزرگ ۲۴ هزار شهید تا آماده‌سازی برای ایام فجر و شعبان در منطقه ۱۴

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به‌ نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی در این هم اندیشی از آمادگی مدیریت شهری منطقه با بهره مندی از ظرفیت های مذهبی و فرهنگی برای اجرای کنگره ملی شهدای پایتخت خبر داد. یزدی با اشاره به اینکه دارالمومنین تهران با بیش از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به‌ نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی در این هم اندیشی از آمادگی مدیریت شهری منطقه با بهره مندی از ظرفیت های مذهبی و فرهنگی برای اجرای کنگره ملی شهدای پایتخت خبر داد.

یزدی با اشاره به اینکه دارالمومنین تهران با بیش از ۲۷۰۰ شهید و خانواده هایی که چندین شهید را به میهن و انقلاب هدیه کرده اند، گفت: مردم متدین و شهید پروراین بخش از پایتخت ثابت کرده اند ولایتمدار و پای کارانقلاب و نظام هستند و خدمت به این مردم افتخار است.

وی با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: در این راستا و در یکی دوماه اخیر یادواره های مختلف شهدا در منطقه برگزار شد و پای کار اجرای مراسم کنگره ۲۴ هزار شهید نیز هستیم تا با همیاری بسیجیان و نیروهای جهادی و تمام ظرفیتهای فرهنگی و مذهبی بتوانیم خدمت گذار شایسته ای برای شهدا و خانواده هایشان باشیم.

لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای آشنایی نسل جوان با آرمان های شهدا و مکتب شهید سردار سلیمانی از موارد مورد تاکید یزدی در این نشست بود که مقرر شد در همکاری با آموزش و پرورش منطقه و اجرای طرح های آموزش محور و فرهنگی محقق شود.

برنامه ریزی در خصوص ویژه برنامه اعتکاف به نیت شهدا، کاشت نهال در بوستان ها و منازل خانواده شهیدان، طرح های حمایتی از خانواده های نیازمند به نیت شهدا و با مشارکت نسل جدیداستمرار دیدار و دلجویی از خانواده شهدا و اجرای برنامه های متنوع ملی و مذهبی با توجه به ایام ۲۲ بهمن و اعیاد پیش رو نیز از موارد مورد بررسی و تاکید در این نشست بود که مقرر شد طی استمرار جلسات قرارگاه فرهنگی در اولویت و اجرایی شود.
امیر یزدی در پایان با اشاره بر اهمیت آماده کردن شهر برای برگزاری جشن بزرگ ۲۲ بهمن و اعیاد شعبانیه تاکید کرد: با برنامه ریزی جهت زیباتر شدن فضای شهری و اجرای جشن های متنوع تصمیم داریم این بخش از پایتخت را برای میزبانی از امام زمان(عج) و شادی مردم دارالمومنین تهران آماده کنیم.

انتهای پیام/