امکان سنجی احداث بیمارستان رادیوتراپی شرق تبریز در مرزداران
امکان سنجی احداث بیمارستان رادیوتراپی شرق تبریز در مرزداران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۵ از بررسی امکان احداث بیمارستان رادیوتراپی شرق تبریز در مرزداران یا یکی از شهرک های تازه تاسیس سطح حوزه خبر داد. به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند در حاشیه مراسم تجلیل از پرستاران آسایشگاه خوبان یادآور شد: شرق تبریز به عنوان منطقه ای تازه تاسیس فاقد بیمارستان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۵ از بررسی امکان احداث بیمارستان رادیوتراپی شرق تبریز در مرزداران یا یکی از شهرک های تازه تاسیس سطح حوزه خبر داد.

به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند در حاشیه مراسم تجلیل از پرستاران آسایشگاه خوبان یادآور شد: شرق تبریز به عنوان منطقه ای تازه تاسیس فاقد بیمارستان و مرکز درمانی است.

وی ادامه داد: موضوع مراجعه به مراکز درمانی در مرکز شهر یکی از عوامل سفرهای متعدد شهروندان این حوزه بوده و مشکلاتی مانند ترافیک و هدر رفت زمان و هزینه را در پی دارد.

پورخردمند در ادامه از مذاکرات اولیه با سرمایه گذار بخش خصوصی برای ایجاد یک بیمارستان در محدوده شهرک مرزداران یا یکی از شهرک های شرق تبریز خبر داد.

به گفته وی، شهرداری منطقه ۵ در حال بررسی نحوه اختصاص سه هزار متر از املاک خود برای ساخت بیمارستان است.

پورخردمند اظهار داشت: این بیمارستان قرار است با آخرین تجهیزات روز دنیا از جمله رادیوتراپی مجهز بوده و با رویکرد درمان سلول های سرطانی فعالیت خواهد کرد.

شهردار منطقه ۵ با تاکید بر لزوم توزیع امکانات شهری تصریح کرد: با احداث یک بیمارستان مجهز دیگر نیازی به مراجعه به مرکز شهر برای استفاده از خدمات درمانی نخواهد بود.