ثبت نام ۴۲ هزار نفر از ساکنان منطقه ۲۲ در قهرمان شهر۲ / سرانه ورزشی مناسب در نوسازترین منطقه تهران
ثبت نام ۴۲ هزار نفر از ساکنان منطقه ۲۲ در قهرمان شهر۲ / سرانه ورزشی مناسب در نوسازترین منطقه تهران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، مسعود نصرتی اظهار کرد: ورزشگاه آزادی به عنوان بزرگترین مجموعه ورزشی کشور در محدوده این منطقه غربی تهران وجود دارد که این امر کمک به ورزش همگانی و قهرمانی شهروندان ساکن در این منطقه را فراهم خواهد آورد. وی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، مسعود نصرتی اظهار کرد: ورزشگاه آزادی به عنوان بزرگترین مجموعه ورزشی کشور در محدوده این منطقه غربی تهران وجود دارد که این امر کمک به ورزش همگانی و قهرمانی شهروندان ساکن در این منطقه را فراهم خواهد آورد.

وی افزود: در حال حاضر ۱۳ زمین چمن مصنوعی فوتبال، مجموعه ورزشی لاله، خیبر ، حضرت ابوالفضل (ع) و زورخانه شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله سالن های ورزشی این منطقه هستند؛ ۲۷ ایستگاه ورزشی شهروندان ویژه بانوان و ۱۰ ایستگاه ورزش شهروندی آقایان در منطقه برپا است؛ همچنین مجموعه ورزشی غدیر تحت پوشش سازمان ورزش شهرداری تهران در محله شهرک چشمه فعالیت دارد؛ البته مجموعه های ورزشی مربوط به ارگان ها و دستگاه های دیگر نیز در سطح این منطقه دایر هستند که نشان از ظرفیت مناسب زیرساخت های ورزشی دارد.

نصرتی ادامه داد: به نوعی می توان گفت که قدیمی‌ترین پیست دوچرخه سواری تهران در مجموعه ورزشی آزادی و بوستان جنگلی چیتگر قرار دارد؛ که در این زمینه بیش از ۳۰ کیلومتر پیست دوچرخه سواری در معابر شهری این منطقه را توسعه داده ایم.

شهردار منطقه۲۲ خاطرنشان کرد: در این دوره مدیریت شهری توجه ویژه ای به موضوع ورزش شهروندان صورت گرفته است، برای نمونه در طرح قهرمان شهر دو بیش از ۴۲ هزار نفر از ساکنان منطقه۲۲ ثبت نام داشتند که بیش از ۲۰ درصد جمعیت منطقه را شامل می شود.

وی عنوان کرد: ده رشته ورزشی ویژه آقایان و بانوان ساکن در منطقه به اجرا درآمد، رشته مورد اجرا ویژه آقایان فوتبال دستی، دارت، بدمینتون، شنا، دو میدانی، والیبال، بسکتبال، فوتبال گل کوچک و ویژه بانوان آمادگی جسمی، شنا، بدمینتون، بومی محلی، دارت، والیبال،بسکتبال و.. در بین محلات و منطقه از تیرماه سال جاری به اجرا در آمده است.

نصرتی گفت: مرحله فرامنطقه ای این مسابقات به صورت متمرکز در مجموعه ورزشی شهید شفیع پور و جانبازان از ۲۳ دی ماه آغاز شد؛ که تیم بدمینتون منطقه۲۲ در رده سنی ۱۶ تا۲۳ سال مقام سوم و در رقابت های انفرادی مقام نخست را کسب کرده اند.گفتنی است؛ این رقابت ها بین تیم های مناطق۲۲ گانه همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/