اعلام آمادگی منطقه ۱۱ برای ساماندهی همه دستفروشان چهارراه حضرت ولیعصر (عج)
اعلام آمادگی منطقه ۱۱ برای ساماندهی همه دستفروشان چهارراه حضرت ولیعصر (عج)

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر، شامگاه روز گذشته، سه‌شنبه، ۲۴ بهمن‌ماه، حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه ۱۱، سیدامین طباطبایی، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۱ و یاسر علیزاده، شهردار ناحیه یک از بازارچه سرمد واقع در چهارراه ولیعصر بازدید کردند. بر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر، شامگاه روز گذشته، سه‌شنبه، ۲۴ بهمن‌ماه، حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه ۱۱، سیدامین طباطبایی، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۱ و یاسر علیزاده، شهردار ناحیه یک از بازارچه سرمد واقع در چهارراه ولیعصر بازدید کردند.

بر اساس این گزارش نظری در این مراسم ضمن قدردانی از اقدامات انجام‌شده برای راه‌اندازی این بازارچه که با هدف ساماندهی دستفروشان چهارراه حضرت ولیعصر (عج) ایجاد شده، گفت: جانمایی بسیار خوبی برای بازارچه صورت گرفته و ان‌شاءالله پس از این هم معشیت و کسب‌وکار دستفروشان رونق می‌گیرد و هم انضباط شهری در معابر این شریان مرکزی شهر رعایت خواهد شد.

نظری با تأکید بر نقش نیروهای شهربان و معبربان و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران در به‌نتیجه‌رسیدن این امر افزود: انتظار ما این است که این نیروها به صورت دائمی در محل حضور داشته باشند و منطقه ۱۱ را در ساماندهی دستفروشان این محدوده تنها نگذارند.

موسوی نیز ضمن اعلام آمادگی برای ساماندهی همه دستفروشان چهارراه ولیعصر در بازارچه سرمد بیان کرد: این بازارچه با ۱۱۰ غرفه بزرگ به ابعاد ۲ در ۳ متر و فضای بیرونی غرفه‌ها برای اسکان میزهای فروش از ظرفیت کافی برای این منظور برخوردار است و این فضا در اختیار دستفروشان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به ثبت نام دستفروشان واجد شرایط ادامه داد: تاکنون بین ۱۶۰ تا ۱۷۰ نفر برای بهره‌برداری از این فضا ثبت‌نام شده‌اند و پس از نصب سردر و رفع مشکل برق با نصب کنتور و انشعابات آن که امروز انجام شد، از فردا این بازارچه در اختیار بهره‌بردار قرار می‌گیرد و آغازبه‌کار خواهد کرد.

شهردار منطقه۱۱ توزیع عادلانه فضا بین افراد را مهم‌ترین اصل در استفاده از این بازارچه دانست و تأکید کرد: در این فضا هیچ امتیازی برای هیچ‌کس قائل نیستیم و همه فروشندگان در چارچوب قانون به یک میزان می‌توانند از این بازارچه بهره ببرند؛ همچنین پس از این بهانه‌ای برای دستفروشی در معابر این محدوده وجود نخواهد داشت و با همکاری نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و نیروهای شهربان و معبربان با هرگونه سد معبر در این چهارراه برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/