پیام تبریک فرمانده حوزه هشت حضرت سیدالشهداء(ع) به مناسبت هفته بسیج
پیام تبریک فرمانده حوزه هشت حضرت سیدالشهداء(ع) به مناسبت هفته بسیج

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی اکبر حشم فیروز فرمانده بسیج ادارات و کارمندان حضرت سیدالشهداء(ع) شهرداری کرج در پیامی به شرح زیر فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت: بسم رب الشهداء و الصدیقین بسیج سرمایه گران‌بها و ارزشمند انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی اکبر حشم فیروز فرمانده بسیج ادارات و کارمندان حضرت سیدالشهداء(ع) شهرداری کرج در پیامی به شرح زیر فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

بسیج سرمایه گران‌بها و ارزشمند انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که برای رضای خداوند متعال در راه دفاع از آرمان‌های اسلام تلاش می‌کند.

این یادگار گرانقدر امام خمینی(ره) با تکیه بر دستورات الهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) روز به روز در جهان شناخته‌تر و سربلندتر می‌شود.

رشادت و از خودگذشتگی بسیج و بسیجی به مکان و زمان خاصی تعلق ندارد و بسیجیان از پیروزی انقلاب اسلامی گرفته تا دوران دفاع مقدس و سایر دوره‌های سخت، در نهایت اقتدار با روحیه‌ای جهادی، یار و دلسوز نظام و انقلاب بوده‌اند.

برای شناختن جایگاه ویژه یک بسیجی همین کافی است که امام عزیزمان فرمودند: “من افتخار می‌کنم که یک بسیجی هستم”

اینجانب، فرارسیدن هفته بسیج را خدمت تمامی بسیجیان عزیز، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و سربلندی و توفیق روزافزون شما بسیجیان و طول عمر با عزت برای رهبر معظم انقلاب ازدرگاه خداوند متعال را مسئلت دارم.

ومن الله توفیق

سرهنگ پاسدار علی اکبر حشم فیروز

فرمانده بسیج ادارات و کارمندان حضرت سیدالشهداء(ع) و مشاور شهردار کرج

منتشر شده در تاریخ ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۲