احمدی: استفاده از گروه‌های هنری مناطق محروم از ویژگی‌های جشنواره کودک بود
احمدی: استفاده از گروه‌های هنری مناطق محروم از ویژگی‌های جشنواره کودک بود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش ایمنا، فرماندار اصفهان با صدور نامه‌ای از اقدامات شهرداری اصفهان در برگزاری جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان تقدیر کرد. در متن نامه محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان خطاب به «علی‌قاسم‌زاده» شهردار اصفهان آمده است: «سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با ابتکارات و خلاقیت‌های ویژه در شهر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش ایمنا، فرماندار اصفهان با صدور نامه‌ای از اقدامات شهرداری اصفهان در برگزاری جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان تقدیر کرد.

در متن نامه محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان خطاب به «علی‌قاسم‌زاده» شهردار اصفهان آمده است:

«سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با ابتکارات و خلاقیت‌های ویژه در شهر شهیدان _اصفهان_ برگزار شد و تبلیغات شهری مناسب، اجرای برنامه‌های جنبی از جمله استفاده از گروه‌های هنری مناطق محروم، طراحی و اجرای برنامه در مناطق مختلف شهری، فراگیری مخاطبین و فعالیت‌های ویژه هنری از جمله تفاوت‌های این دور از جشنواره بود.

بر خود لازم می‌دانم از جنابعالی و همه عوامل دست‌اندرکار به‌ویژه معاونین و مدیران شهرداری تقدیر و تشکر نموده و آرزو نمایم در پرتو عنایات حضرت ولی الله الاعظم (ارواحنا فداه) برای تحقق منویات حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و تعالی هنری اصفهان بیش از پیش موفق باشید.»