سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی برای بازی تراکتور تبریز-آلومینوم اراک
سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی برای بازی تراکتور تبریز-آلومینوم اراک

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه برای بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز و آلومینیوم اراک نقاط مختلفی را در سطح شهر به عنوان مبادی انتقال تماشاگران در نظر گرفته است. به گزارش شهریار، پرویز عباس نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه برای بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز و آلومینیوم اراک نقاط مختلفی را در سطح شهر به عنوان مبادی انتقال تماشاگران در نظر گرفته است.

به گزارش شهریار، پرویز عباس نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های تراکتورسازی تبریز و آلومینیوم اراک از هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور و ضرورت سرویس‌دهی به تماشاگران پرشور و فهیم تبریزی، این شرکت نقاط مختلفی را در سطح شهر به عنوان مبادی انتقال تماشاگران در نظر گرفته است و جهت رفاه حال تماشاگران اقدام به سرویس دهی با استفاده از ناوگان بخش خصوصی تحت نظارت خواهد کرد.  

وی افزود: تماشاگران محترم می توانند از ساعت ۱۳ روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه از طریق مبادی ذیل از اتوبوس‌های شرکت واحد جهت مراجعه به ورزشگاه یادگار امام(ره) استفاده کنند.

  1. چهارراه عباسی
  2. میدان ستارخان(یکه دکان)
  3. میدان جهاد(نصف راه)

این مسابقه روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار خواهد شد و بلیت فروشی الکترونیکی برای ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه از طریق لینک مستقیم  https://ticket.tractor-club.com انجام می‌شود.