جمع آوری موانع فیزیکی از سطح حوزه شهرداری منطقه ۶ تبریز
جمع آوری موانع فیزیکی از سطح حوزه شهرداری منطقه ۶ تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: در راستای تسهیل تردد شهروندان، عوامل اجرایی این منطقه، اقدام به جمع‌آوری تابلوهای زاید و رفع موانع فیزیکی در سطح حوزه کرده است. به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: عملیات جمع‌آوری تابلوهای زاید در سطح حوزه این شهرداری به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: در راستای تسهیل تردد شهروندان، عوامل اجرایی این منطقه، اقدام به جمع‌آوری تابلوهای زاید و رفع موانع فیزیکی در سطح حوزه کرده است.

به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: عملیات جمع‌آوری تابلوهای زاید در سطح حوزه این شهرداری به منظور رفع نازیبایی های شهری و حفظ سیما و منظر شهری توسط عوامل خدماتی این معاونت اجرائی شده است.

وی افزود: همزمان با این فعالیت به منظور تسهیل تردد و عبور و مرور بدون حادثه شهروندان از معابر و پیاده‌روها، همچنین عملیات رفع موانع فیزیکی در کلیه مسیرهای تحت پوشش شهرداری منطقه ۶ تبریز به اجرا درآمده است.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه اظهار کرد: در این عملیات معابر اصلی و فرعی غرب و شمال‌غرب تبریز اعم از جاده تبریز – مرند ، جاده مایان ، شهرک امام خمینی (ره) مابین بلوک های ۷۱، ۸۲ و مقابل بلوک۸۳ و ۱۷۱  از تابلوهای زاید و موانع اضافی پاکسازی شد.

 وی همچنین اظهار کرد: در راستای تأمین رفاه، آسایش و جلب رضایتمندی شهروندان و به منظور اجرا و تأمین زیرساخت های اصولی معابر در سطح منطقه، بعد از عملیات زیرسازی اجرای عملیات کف‌پوش در مقابل فرهنگسرای حضرت رقیه (س) قراملک توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز آغاز شده است.

وی افزود: این عملیات در راستای رفاه حال شهروندان و هنرجویان این فرهنگسرا در حال اجراست.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه خاطرنشان کرد: این عملیات در مساحتی به متراژ ۴۴۰ مترمربع انجام می‌شود که امیدوارم با تلاش شبانه روزی همکارانم در شهرداری منطقه ۶ تبریز به زودی شاهد اتمام آن باشیم.

وی با تأکید بر اینکه اقدامات ساماندهی معابر سطح منطقه با هدف تسهیل در رفت و آمدی ایمن و ایجاد بستری مناسب جهت رضایتمندی ساکنین صورت می‌گیرد، تصریح کرد: به دلیل واقع شدن این معبر در محدوده فرهنگی و تاریخی شهرداری منطقه ۶ تبریز، تسریع در روند پروژه را در دستور کار قرار داده‌ایم.