سایه بحران بر سر شورای شهر خرم‌دره
سایه بحران بر سر شورای شهر خرم‌دره

شهردار خرم‌دره گفت: بازی‌های سیاسی برخی افراد سودجو علت اصلی هجمه‌ آن‌ها برای تخریب عملکرد شورا و شهرداری است.   به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر امیرهوشنگ نوری‌آرا در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، بازی‌های سیاسی برخی افراد سودجو را علت اصلی هجمه‌ آن‌ها برای تخریب عملکرد مدیریت جهادی و دلسوزان شهرداری و شورای اسلامی شهر […]

شهردار خرم‌دره گفت: بازی‌های سیاسی برخی افراد سودجو علت اصلی هجمه‌ آن‌ها برای تخریب عملکرد شورا و شهرداری است.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر امیرهوشنگ نوری‌آرا در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، بازی‌های سیاسی برخی افراد سودجو را علت اصلی هجمه‌ آن‌ها برای تخریب عملکرد مدیریت جهادی و دلسوزان شهرداری و شورای اسلامی شهر دانست و اظهار کرد: امروز با همت و تلاش اعضای شورای شهر و مجموعه تلاشگر شهرداری خرم‌دره، این شهر به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

 

وی با انتقاد صریح و شدید نسبت به شایعه‌پراکنی، گفت: تنها افراد مغرض و سودجو خدمات شورا و شهرداری را در این مدت نادیده می‌گیرند و شایعه‌سازی می‌کنند.

 

این مسئول با اشاره به این‌که برخی از افراد در شهر هستند که با هر مسئولی که سر کار می‌آید مشکل دارند، به این افراد یا باید امتیاز داد یا شایعه پراکنی‌های‌شان تمامی ندارد، زندگی و کسب نان این افراد از این مسیر است، افزود: مجموعه شهرداری و شورای شهر با حفظ وحدت و همدلی و با حمایت از تلاش‌های بی‌وقفه زیر مجموعه شهرداری، این افراد را به حاشیه خواهیم راند.

 

نوری‌آرا با بیان اینکه در هیچ دوره‌ای از ادوار شورا، خدماتی به بزرگی و گستردگی امروز انجام نشده است، گفت: متخلفان هر روز یک شایعه می‌سازند، هر روز شورای شهر و شهرداری را درگیر یک مسئله می‌کنند، این افراد به دنبال ماهی گرفتن از آب گل‌آلود هستند و منفعت خود را در آشفتگی صحن شورا و شهرداری می‌دانند اما شهروندان این همه خدمت صادقانه را نادیده نمی‌گیرند.

 

وی افزود: جایگاهی را که امروز شورای شهر خرم‌دره و شهرداری با وحدت و همدلی کسب کرده است یکسری اشخاص می‌خواهند با شایعه‌پراکنی این اتحاد را از بین ببرند، که این شایعات مطمئنا تاثیری بر افکار شهروندان هوشیار و تیزبین نخواهد گذاشت.

 

شهردار خرم‌دره با تاکید بر این‌که وظیفه همه ایجاد امید و امیدواری است، گفت: تلاش می‌کنیم تا قبل از پایان امسال اکثر پروژه‌های عمرانی تکمیل شوند.

 

وی تاکید کرد: با توجه به تمام مستندات و شواهد شهرداری و شورای شهر هیچ‌گونه خلافی از قانون ننموده است و عملکرد این مجموعه کاملا شفاف و قابل دفاع است.

 

نوری‌آرا با اشاره به این‌که در سایه وحدت و همبستگی می‌توان اقدامات شاخصی را در سطح شهر اجرایی و دنبال کرد، افزود: حفظ وحدت بین اقشار مختلف جامعه بهترین راه مقابله با شایعات و افراد مغرض است.

 

این مسئول با تاکید بر این‌که بسیاری از زمان و انرژی شهرداری و شورای شهر صرف اصلاح ساختار اداری شد، بیان کرد: در این راستا گام‌های خوبی برداشته شد و نباید فراموش کرد که مشکل کمبود شدید اعتبار نیز از عمده مشکلات شهرداری و شورای شهر در این دوره بود.