اجرای ۸۰۰۰ مترمربع نقاشی دیواری در منطقه ۹
اجرای ۸۰۰۰ مترمربع نقاشی دیواری در منطقه ۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: با توجه به اهمیت رنگ آمیزی و نقاشی دیواری‌ در مقوله زیبا سازی، استفاده از رنگ جهت نقوش زیبا متناسب با محیط شهری به‌عنوان ظرفیتی برای نشاط بخشی به کالبد شهری و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: با توجه به اهمیت رنگ آمیزی و نقاشی دیواری‌ در مقوله زیبا سازی، استفاده از رنگ جهت نقوش زیبا متناسب با محیط شهری به‌عنوان ظرفیتی برای نشاط بخشی به کالبد شهری و ایجاد نشاط شهروندی می شود.

وی افزود: در همین راستا نسبت ترمیم و بازسازی دیوارهای تعدادی از اماکن پرتردد و فضاهای بی دفاع شهری در منطقه ۹  اقدامات قابل توجهی در مهر ماه انجام شده است.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: اجرای نقاشی دیواری و تکمیل جداره سازی بوستان های شقایق، کوکب، هاشمی، جانبازان، بیمارستان شریعت رضوی و تعدادی از مدارس اجرا شده است.

مرتضوی عنوان کرد: همچنین خیابان های گزل خو، هرمزان، فتح آبادی، بزرگراه یادگار امام(ره) تقاطع طوس، پل تقاطع زرند، پلازای هاشمی و دیوار شهرک توحید از جمله مواردی بوده است که توسط اداره زیباسازی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۹ نسبت به اجرای نقاشی دیواری و تکمیل جداره سازی آن اقدام شده است.

انتهای پیام/