جلسه شورای اسلامی استان فارس با هدف رفع مشکلات مهمانان نوروزی در سطح استان برگزار شد
 جلسه شورای اسلامی استان فارس با هدف رفع مشکلات مهمانان نوروزی در سطح استان برگزار شد
 جلسه شورای اسلامی استان فارس با حضور رئیس شورای اسلامی استان فارس و دیگر اعضای این شورا با معاونت گردشگری و زیارتی استانداری فارس در راستای رفع مشکلات مهمانان نوروزی در سطح استان فارس برگزار شد.

به گزارش آرمانشهر فارس،جلسه شورای اسلامی استان فارس با حضور رئیس شورای اسلامی استان فارس و دیگر اعضای این شورا با معاونت گردشگری و زیارتی استانداری فارس در راستای رفع مشکلات مهمانان نوروزی در سطح استان فارس برگزار شد.

رضا سهیلی/    در این جلسه که از مورخ ۲۱/۱۲/۱۴۰۲ با حضور اکثریت اعضای شورا اسلامی استان فارس تشکیل شد آقای مهندس امینی، رییس شورای اسلامی استان فارس، به تمامی مردم شهیدپرور استان فارس شروع ماه مبارک رمضان و تقارن آن با نوروز باستانی را تبریک گفت. وی از تمامی اعضای شورا اسلامی استان فارس درخواست کرد که برای این ماه مبارک و پذیرایی از مهمانان نوروزی تدارکات لازم برای به کمک شهرداری های استان فارس را انجام دهند.

در این جلسه که شورای اسلامی استان فارس میزبان معاونت گردشگری و زیارتی استان فارس، مهندس فرخ زاده نیز بود و درباره مسائل و مشکلات بزرگراه شیراز- اصفهان و سایر امکانات رفاهی برای مهمان نوروزی فارس تبادل نظر شد.

در بخش دوم جلسه اعضای محترم هیات رییسه شورای اسلامی استان فارس؛ آقایان مهندس مهرداد زندی نایب رییس شورا، مهندس رحمان هادی پور دبیر جلسه، مهندس نورمحمد رضایی دیگر دبیر جلسه و مهندس اکبر محترم سخنگوی شورای اسلامی استان فارس، مشکلات کلی استان فارس در رابطه با مسائل جاده ای و گردشگری را مطرح کردند. پس از تبادل نظرها و ارائه راهکاری مختلف در راستای رفع مشکلات جاده ای و همچنین رفع امکانات رفاهی در شهرستان های مختلف استان فارس در پایان جلسه با موضوع حوزه گردشگری و امکانات زیارتی، جناب مهندس امینی، رییس محترم شورای استان فارس خطاب به اعضای شورا اعلام کرد که مشکلات شهرستان های خود را در این حوزه با هدف رفع به هیات رییسه شورا اعلام نمایند تا از طریق معاونت محترم گردشگری و زیارتی استانداری فارس رفع گردد.

  • نویسنده : رضا سهیلی