برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری در حوزه بانوان ضروری است
برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری در حوزه بانوان ضروری است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه سلیمی امروز_ دوشنبه یکم اسفند_ در آئین افتتاح نمایشگاه مادران ارزش‌آفرین اظهار کرد: بانوان، نقش کلیدی و مهمی را در بستر خانواده و جامعه ایفا می‌کنند. وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری در حوزه بانوان بسیار مهم و ضروری است، افزود: تفکر مادران […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه سلیمی امروز_ دوشنبه یکم اسفند_ در آئین افتتاح نمایشگاه مادران ارزش‌آفرین اظهار کرد: بانوان، نقش کلیدی و مهمی را در بستر خانواده و جامعه ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری در حوزه بانوان بسیار مهم و ضروری است، افزود: تفکر مادران ارزش آفرین که در کنار فرزندآوری و فرزندپروری و رسیدگی به امور خانواده به اشتغال‌زایی و کارآفرینی هم مشغول‌اند بسیار ارزشمند است.

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: تفکر مادران ارزش آفرین باید در سطح جامعه گسترش یابد؛ بانوان با این تفکر می‌توانند هم خانواده محوری را داشته باشند و هم به اقتصاد خانواده کمک کنند.

وی گفت: در نمایشگاه مادران ارزش‌آفرین که در پارکینگ شماره یک حرم مطهر رضوی افتتاح شده است، بانوان کارآفرین از سراسر کشور، محصولات خود را عرضه می‌کنند.