اجرای ۱۰ ویژه‌برنامه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در منطقه ۵ اصفهان
اجرای ۱۰ ویژه‌برنامه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در منطقه ۵ اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس ۱۰ برنامه متنوع در منطقه پنج شهرداری اصفهان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: روز اول این هفته تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران سپاهان شهر در فرهنگ‌سرای سبحان این محله با عنوان برنامه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس ۱۰ برنامه متنوع در منطقه پنج شهرداری اصفهان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: روز اول این هفته تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران سپاهان شهر در فرهنگ‌سرای سبحان این محله با عنوان برنامه «جان جانان» برگزار شد.

وی افزود: برنامه طلوع ولایت در محل شهدای گمنام صفه با حضور بنیاد مهدویت و آینده‌پژوهی و گروه کوهنوردی سیدالشهدا (ع)، شامل پرده‌خوانی، روایت راویان دفاع مقدس، اجرای گروه سرود، عطرافشانی، غبارروبی و گل‌افشانی مزار مطهر شهدای گمنام صفه از دیگر برنامه‌ها در روزهای ابتدایی هفته دفاع مقدس بوده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح این منطقه تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه «راه بی‌پایان» در میدان گردهمایی پارک کوهستانی صفه شامل اجرای مسابقه خانوادگی در میدان مین، غرفه ادوات جنگی و مشاغل خانوادگی از دیگر عناوین برنامه‌ها در این هفته است.

وی با اشاره به ویژه برنامه «مردان بی‌ادعا» که گردهمایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، گفت: دفاع مقدس همیشه باید زنده نگه‌داشته شود، زیرا گنجینه‌ای از ارزش‌های اصیل اسلامی است، رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس الگوپذیری از درس‌ها و آموزه‌های نهضت عاشورا بود، وظیفه داریم از این ارزش‌ها صیانت کنیم.

کارگر با بیان اینکه این گردهمایی شش مهرماه در امام‌زاده محمد (ع) به همراه تجلیل و گرامیداشت شهدا برگزار می‌شود، تصریح کرد: تاریخ هشت ساله دفاع مقدس مملو از درس‌های بزرگ برای تاریخ ایران است، عاشقانی که با رهبری امام خمینی (ره) و عشق به حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) از جان خود گذشتند تا ایران و اسلام را زنده نگه دارند و اگر قدرت بزرگ و معنوی اسلام و شهادت نبود هرگز این حماسه‌های ناب خلق نمی‌شد.

وی با بیان اینکه ویژه‌برنامه منقبت‌خوانی از کربلای حسینی تا کربلای خمینی (ره) امروز سه‌ شنبه چهارم مهرماه در میدان جلفا آغاز و تا شش مهرماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: این برنامه شامل روایت‌گری ویژه جوانان با اجرای موسیقی حماسی است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با اشاره به سایر برنامه‌های شاخص گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این منطقه گفت: رزم خانوادگی در صفه، پابوس ستارگان، هم‌سنگر، شب شعر مقاومت و نوای استقامت در سطح محلات منطقه پنج از دیگر عناوین برنامه‌ها در این هفته است.