قهرمانی منطقه ۱۵ در چهارمین دوره رویداد بازی‌های نشاط سالمندی
قهرمانی منطقه ۱۵ در چهارمین دوره رویداد بازی‌های نشاط سالمندی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی مالمیر سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه گفت: آیین اختتامیه چهارمین دوره رویداد بازی های نشاط سالمندی با حضور سالمندان ورزشکار تیم های منتخب از سراسر پایتخت با شعار «با شما حالمان خوب است» در ورزشگاه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی مالمیر سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه گفت: آیین اختتامیه چهارمین دوره رویداد بازی های نشاط سالمندی با حضور سالمندان ورزشکار تیم های منتخب از سراسر پایتخت با شعار «با شما حالمان خوب است» در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد که تیم آزالیا از محله خاورشهر منطقه ۱۵،  موفق به کسب مقام اول  شد.

وی به استقبال ۱۴ هزار سالمند کلانشهر تهران در رقابت های نشاط سالمندی اشاره کرد و افزود: ۲۵۰ سالمند از منطقه ۱۵ در قالب ۴۳ تیم در این رویداد شرکت کردند.

مالمیر در ادامه به تیم های منتخب این رویداد اشاره کرد و گفت: در پایان این بازی ها، تیم آزالیا از محله خاورشهر در منطقه ۱۵، مقام اول  را کسب کرد که با اهدای هدیه، لوح تقدیر و تندیس ازآنها تقدیر شد.

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه اضافه کرد: این رویداد با هدف ایجاد حال خوب سالمندی و تقویت روحیه نشاط و شادابی، کاهش انزوای اجتماعی و ایجاد فرهنگ تکریم و منزلت سالمندی و با حضور چشمگیر و استقبال بی نظیر و پرشور سالمندان تهرانی برگزار شد.

آیین اختتامیه چهارمین دوره رویداد بازی های نشاط سالمندی با حضور زاکانی شهردار تهران ، صاحب مدیر کل اداره سلامت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، نصیری مدیر کل بهزیستی استان تهران ،پیرهادی عضو شورای اسلامی شهر تهران و مدیران ارشد شهری در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/