اجرای پروژه فرهنگسرای گلزار شهدای ملک وارد فاز دوم عملیاتی شد
اجرای پروژه فرهنگسرای گلزار شهدای ملک وارد فاز دوم عملیاتی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱ تبریز گفت: اجرای پروژه فرهنگسرای گلزار شهدای ملک (عباسی) با هزینه ۲۰۰ میلیارد ریال وارد فاز دوم عملیاتی شد. به گزارش شهریار، حمید شاهوردی اظهار کرد: این منطقه در راستای تامین زیرساخت های مربوط به مراکز فرهنگی و اجتماعی و تقویت این بناها، اقدام به احداث […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱ تبریز گفت: اجرای پروژه فرهنگسرای گلزار شهدای ملک (عباسی) با هزینه ۲۰۰ میلیارد ریال وارد فاز دوم عملیاتی شد.

به گزارش شهریار، حمید شاهوردی اظهار کرد: این منطقه در راستای تامین زیرساخت های مربوط به مراکز فرهنگی و اجتماعی و تقویت این بناها، اقدام به احداث چند مرکز فرهنگی کرده که هم اکنون به صورت همزمان توسط اکیپ های پیمانکاری عمران در حال انجام است.

وی گفت: پروژه احداث فرهنگسرای گلزار شهدای ملک (عباسی) به طول ۱۷ متر، عرض ۳۲ متر و با مساحت ۱۵۰۰ مترمربع با هزینه ای حدود ۲۰۰ میلیارد ریال در حال انجام است که هم اکنون وارد فاز دوم عملیاتی شده و با سرعت و دقت در حال اجراست.

شاهوردی افزود: فاز دوم این پروژه شامل بتن ریزی پایه های ساختمان بوده که در چند پایه همزمان اجرا می شود و پیشرفت قابل توجهی را طی کرده است.