شهردار تویسرکان معرفی شد
شهردار تویسرکان معرفی شد
شهردار جدید تویسرکان پس از فراز و نشیب های فراوان بالاخره از سوی شورای شهر تویسرکان انتخاب و به صورت رسمی معرفی شد

به گزارش آرمانشهر، در حالیکه شورای دوره پنجم شهر تویسرکان به شدت به دلیل اختلافات عمیق اعضای خود دچار حاشیه های گوناگون شد و با وجود برخی تحرکات خوب اجرایی در نهایت نتوانست آن طور که باید گام های موثری در روند پیشبرد امور شهری در تویسرکان بردارد، ششمین شورای شهر تویسرکان نیز در ابتدای کار خود با حواشی و حرف و حدیث هایی مواجه شد.

امام جمعه تویسرکان در خطبه های نماز جمعه به صراحت از اتفافات وقوع یافته در شورای شهر پنجم تویسرکان ابراز ناخرسندی کرد و با صراحت گفت: مهمترین وظیفه شورای ششم شهر تویسرکان انتخاب یک شهردار کارآمد، متخصص و انقلابی است که امیدواریم با تحقق این هدف شاهد تکار حواشی شورای شهر پنجم تویسرکان نباشیم.

در این میان اما با اعلام رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان مبنی بر صورت گرفتن تخلفات گسترده انتخاباتی و به ویژه خرید آرا، تأییدیه آغاز به کار رسمی شورای شهر ششم تویسرکان به تأخیر افتاد و یکی از اعضای این شورا سلب عضویت شد.

همین موضوع کافی بود تا حرف و حدیث و حواشی در مورد شورای شهر و شهرداری تویسرکان بالا بگیرد و سخن از صحنه گردانی برخی افراد خارج از شورا برای برنامه های آینده شورا به میان آید.

همچنین برخی زمزمه ها شنیده می شد که یکی از اعضای دیگر شورای شهر تویسرکان، مدارک ثبت نامی خود را در محدوده زمان قانونی ارائه نداده و احتمال سلب عضویت وی از شورا نیز وجود دارد.

در نهایت و پس از بررسی های صورت گرفته یکی از اعضای شورای شهر تویسرکان سلب عضویت شد و پس از تأیید انتخابات شورای شهر در تویسرکان یکی از اولین گام های شورا نشینان برکناری احسان پیری شهردار سابق تویسرکان و پیشنهاد سرپرستی شهرداری به «محمد کاظم گمار» که سابقه شهردار سابق تویسرکان را در کارنامه داشت بود که وی این پیشنهاد را نپذیرفت. 

در نهایت«عظیم الوندی» که یک دوره دیگر سرپرست شهرداری تویسرکان بود، دوباره به عنوان سرپرست شهرداری تویسرکان انتخاب شد.

شورا نشینان دوره ششم تویسرکان در این میان از تعامل و همفکری خوب اعضای شورای شهر برای انتخاب یک شهردار توانمند، متعهد و برخوردار از سوابق اجرایی قابل توجه خبر دادند و پس از بررسی های برنامه های پیشنهادی چند گزینه بالاخره”محمد حسین پور” را به عنوان شهردار جدید تویسرکان معرفی کردند. 

«محمد حسین پور» سابقه سرپرست شهرداری خرم آباد،شهردار کوهدشت،شهردار نهاوند،عضو و رئیس شورای اسلامی دوره چهارم شهر خرم آباد، شهردار منطقه دوخرم آباد،شهردار منطقه سه خرم آباد با ۷ رأی موافق اعضای شورای شهر تویسرکان به عنوان شهردار جدد تویسرکان انتخاب شد.

حسین پور کارشناسی مهندسی عمران،کارشناسی ارشد مدیریت

برنامه ریزی شهری ، دانشجوی دکتری برنامه ریزی شهری است. 

وی همچنین عضو مجمع مشورت توسعه استان لرستان،عضو هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری های استان همدان،مدیر عامل سازمان بازیافت شهرداری خرم آباد،عضو نظام مهندسی استان لرستان دارای پایه دوم نظارت و طراحی،معاون عمران منطقه یک و دو شهرداری خرم آباد،عضو شورای  فنی نظام مهندسی شهر خرم آباد،کارشناس خبره دادگستری را در کارنامه و سوابق اجرایی خود دارد.